הורידו: לוח תוצאות Next-Gen ופופאפס.

הורידו: לוח תוצאות Next-Gen ופופאפס

בלעדי לגולשי מייפיפא: Evolution מצוות פיפא אינפיניטי החליט לשחרר פאטץ' ראשון מסוגו, אשר יוסיף לוח תוצאות גרסת Next-Gen ופופאפס

לאחר זמן רב, אנחנו גאים לפרסם פאטץ' חדש שנוסף למאגר הפאטצ'ים שלנו באתר. הפאטץ' שנוצר ע"י Evolution מצוות פיפא אינפיניטי, צפוי להוסיף מספר פופאפס למשחק. כמו כן, הפאטץ' יוסיף גם לוח תוצאות Next-Gen.

וקצת מידע לא יזיק: למי שלא יודע מהם הפופאפס, מדובר בחבילה השלמה של הלוחות תוצאות. אם עד כה שמעתם על המושג 'לוח תוצאות', הרי שדובר בכלל על הלוח שמציג את התוצאה בלבד, ולא מעבר לכך. 

תמונות מלוח התוצאות סוג Next-Gen ומהפופאפס
תמונות מלוח התוצאות סוג Next-Gen ומהפופאפס

איך מתקינים?

דרך ראשונה: הפעילו את קובץ ההתקנה שבראר. כאשר ההתקנה תשאל אתכם איפה להתקין את הקבצים, בחרו את תיקיית הפיפא הראשית שלכם.

דרך שנייה: היכנסו לתיקיית 'Manual' שבראר, וחלצו את תיקיית ה-data אל תיקיית ה-Game שלכם (התיקייה Game נמצאת בתוך התיקייה הראשית של הפיפא).

לאחר שהתקנתם או לסירוגין חילצתם את הקבצים, הורידו את התוכנה 'i68Regenerator' מכאן. על מנת להריץ את הרג'נרטור עצמו, תצטרכו לבחור את תיקיית הפיפא הראשית שלכם (התיקייה FIFA 14), כאשר תיכנסו לתוכנה. לאחר מכן תלחצו על כל הכפתורים האדומים במידה ויש כאלה, כדי שכל הכפתורים יהיו ירוקים. בסוף תלחצו על GO! והתהליך יחל. כאשר התהליך יסתיים, תוכלו לגלות שהפאטץ' הותקן בהצלחה! במידה והרג'נרטור לא עובד, תורידו Microsoft .NET Framework 4.5 מכאן.

הורדה

 

 

 

 

 

 

תגובות