במרחק נגיעה: מכבי תל אביב הפסידה לקובאן. צילום: עוז מועלם

במרחק נגיעה: מכבי תל אביב הפסידה לקובאן

מכבי תל אביב הייתה הערב במרחק נגיעה מניצחון רביעי העונה על קובאן אך בלו החטיא שלשה חמש שניות לסיום ונתן לרוסים ניצחון ראשון על תל אביב במסגרת האירופית

את המשחק גם מכבי וגם קובאן פתחו עם הרבה בלבול על המגרש והדקות הראשונות לא נראו מעודדות לשתי הקבוצות, הראשונה שנכנסה למשחק הייתה הקבוצה הביתית שעם כמה סלים גדולים של מרכוס בראון נתנו למארחים יתרון קטן אך סלים של גיא פניני ואינגלס השאיר את מכבי תל אביב בעיניינים ובסוף הרבע הראשון התוצאה הייתה
13-15.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

את הרבע השני קובאן פתחה בצורה נהדרת ועם משחק מעבר מהיר ומתפרצות גדולות הקבוצה האדומה ברחה ליתרון 10 נקודות. לאט לאט שחקני מכבי קיזזו נזקים ושלשות של בלו ופניני כמעט והפכו את התוצאה. לקראת סיומה של המחצית בראון המוכשר נתן עוד כמה ביצועים מרשימים ושוב הגדיל את הפער, בסיומה של המחצית לוח התוצאות הראה 38-29 לקובאן. 

במחצית כנראה דייויד בלאט מאמן הצהובים השתולל על שחקניו מפני שלמחצית השנייה במכבי עלו בטירוף והתחילו לאט לאט לחזור למשחק ולהוריד את הפרש את לשתי נקודות השחקן המרכזי על המגרש בדקות אלו היה סופוקוליס שחורציאניטיס שפשוט לא היה ניתן לעצירה, בסיום הרבע הפרש הנקודות עמד על חמש נקודות בלבד כשהתוצאה היא 48-53.

את הרבע בלו פתח בשלשה שסגרה את ההפרש הרוסים לא נלחצו וסלים של סיימון הנדריקס ובראון הגדילו שוב את ההפרש. חמש דקות לסיום ריקי היקמן סוף סוף הגיע למשחק ובכמה פעולות טובות הוריד את ההפרש שוב לשתי נקודות 61-63. חדירה רעה של היקמן מנעה ממכבי להשוות את התוצאה ובצד השני סיימון במשחק מטורף ידע להעניש בדיוק בזמן. 28 שניות לסיום מכבי הצליחה לחטוף כדור  והמשחק היה ביידים שלה אך לרוע המזל בלו בזריקת שלשה רעה לא הצליח לקלוע ומכבי מפידה משחק שלישי בטופ 16 שוב ברוסיה הפעם לקובאן 76-78.