ליגת העל לנוער: מכבי חיפה הביסה את ק"ש. צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: מכבי חיפה הביסה את ק"ש

מכבי חיפה חזרה מפיגור 1-0 ל5-1 על קריית שמונה בחוץ, טוברוק ואשדוד סיימו ב0-0, בית"ר ירושלים הפסידה 2-1 להפועל חיפה והפועל תל אביב ניצחה את הפועל רמת גן

המחזור ה-21 בליגת העל לנוער, נפתח הבוקר (ש') עם המשחק המרכזי בין עירוני קריית שמונה למכבי חיפה. חיפה הראשונה בטבלה יצאה למשחק חוץ אחרי שלא ניצחה שבועיים ברצף והצליחה לשבור את המזל הרע. בדקה ה-53' ק"ש עלו ליתרון 1-0 משער של אחמד תאמר. שבע דקות לאחר מכן בדקה ה-60' כבש ערן ביטון את שער השיוויון לירוקים.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

לאחר שער השיוויון בחיפה לקחו את היתרון כשעדי קונסטנטינוס כבש את השער השני בדקה ה-72'. הירוקים המשיכו עם הלהט ושון ווייסמן כבש את השלישי בדקה ה/74'. לקראת סיום המשחק דור חוגי (82') ועמית זנטי (86') הוסיפו כל אחד שער וחתמו ניצחון גדול 5-1 של חיפה שמגדיל את הפער בטבלה. 

בית"ר טוברוק שהגיעה למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד לא הצליחה לכבוש ולהשיג ניצחון והקבוצות נפרדו בתיקו מאופס שמונע מטוברוק את האפשרות להשוות את מצב הנקודות עם חיפה שבוחרת לה בפסגה. עירוני ראשון לציון קטעה רצף ניצחונות כשהובסה היום 3/0 על ידי הפועל רעננה. הפועל באר שבע גברה 3/2 על בני יהודה. רמזי ספורי ואור חסידי נתנו להפועל תל אביב ניצחון 2-0 על רמת גן שמציל את האדומים מהתקרבות לתחתית.

מכבי פתח תקווה סיימה גם היא בתיקו 0/0 מול עירוני רמת השרון ואיבדה סיכוי לעלות למקום השני. בית"ר ירושלים שהייתה במסע יציאה מהתחתית הפסידה 2/1 להפועל חיפה בבית אחרי שלושה ניצחונות רצופים 

 

תגובות