האם העונה הטובה של הפועל תספיק לאליפות? . צילום: עוז מועלם

האם העונה הטובה של הפועל תספיק לאליפות?

הפועל ירושלים פתחה עונה שחקני רכש מהמוכשרים ביותר, רצף ניצחונות (כולל ניצחון על מכבי) שסידר לה פתיחה חלומית בליגה וגם כמה הופעות טובות ביורוקאפ האם זה יספיק לאליפות ראשונה והיסטורית של האדומים? משה שושן מנתח

את עונת 2013/2014 הפועל ירושלים פתחה בקול תרועה, ההחתמות של המאמן בראד גרינדברג (לאחר אליפות עם מכבי חיפה), יותם הלפרין וליאור אליהו שברחו למכבי מהידיים ויניב גרין סגרו מסע רכש מוצלח ובניית קבוצה על השלד של שנה שעברה. הרי לכם-מועמדת לאליפות.

את המשחקים הראשונים פתחו האדומים בצורה נהדרת עם ריצה של ניצחונות רצופים שכללה ניצחון יוקרתי על מכבי תל אביב והעפלה למקום ראשון בפסגת הליגה עד המחזורים האחרונים, הגעה לחצי גמר גביע המדינה ולשמינית גמר היורוקאפ. אז איך בעצם הפועל הצליחה לעשות זאת? קודם כל, ליאור אליהו הקפטן הצהוב שעזב את מכבי בטונים צורמים נחת במלחה, אליהו, מנהיג על המגרש ומחוצה לו. ולחבר את זה עם יותם הלפרין שנמצא בעונה נפלאה? זאת נוסחה מושלמת.

אז נכון, במשחקים האחרונים הם קצת בנפילה, אבל צריך להבין שוב ששחקני הפועל לא רגילים לשני משחקים בשבוע (ליגה ויורוקאפ) אבל בכל זאת את רוב המשחקים עוברים בהצלחה היום הפועל תתמוד במסגרת היורוקאפ נגד אולם הגרמנית שלה הפסידה בשבוע שעבר (87:89).

העפלה לשלב הבא תרים את רף הצפיות למעלה ובהפועל ירושלים יוכלו לפנטז על הצטרפות ליורוליג כקבוצה מהמניין אך אם זה יגמר בהדחה מהמפעל גרינברג וההנהלה צריכים לחשוב איך הופכים את הקבוצה לקבוצת צמרת אירופית.

בליגת העל הפועל כרגע במקום השני בהפרש נקודה אחת בלבד ממכבי תל אביב האם היא תהיה מסוגלת לעשות אליפות ראשונה בתולדותיה ולמנוע ממכבי תל אביב לקחת את תואר האליפות שנה שנייה ברציפות?

 

תגובות