צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

סוף השבוע כאן וזה אומר שהגיע הזמן לסיכום השבועי של פרוגי ואתר ישראספורט שמביאים לכם את סרטוני הספורט החמים ביותר ברשת. אז מה היה לנו השבוע? רגע מרגש במשחק בין נבחרת ברזיל לנבחרת דרום אפריקה, שיא עולם הזוי ומיוחד במינו שנשבר והשער הגדול בהיסטוריה

המון סרטוני ספורט נפלאים היו לנו השבוע, אך מכיוון שאין לנו מקום לכולם בחרנו את חמשת הסרטונים הטובים ביותר. אז בואו ונתחיל. קבלו את חמשת סרטוני הספורט הטובים ביותר של פרוגי וישראספורט.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

בסיום משחק הידידות בין נבחרת ברזיל לנבחרת דרום אפריקה, אוהד צעיר במיוחד של דרום אפריקה פרץ למגרש, אך המאבטחים מהר מאוד תפסו אותו. רגע לפני שהם מוציאים אותו מתחומי המגרש, ניימאר ניגש אליהם, לקח את הילד והביא אותו לחגוג יחד עם נבחרת הסלסאו, לאחר מכן ניימאר גם הצטלם עם האוהד המאושר, שודאי הפך לכוכב של בית הספר היסודי שלו.


צפו: המפגש החלומי של אוהד צעיר

המהלך הבא יופיע בפרק החדש של שאקטין א פול אין לנו ספק. דווייט האוורד נקלע למצב קשה מתחת לסל, אז הוא חיפש את השחקן הפנוי. הוא מצא את עומר אשיק במסירה נפלאה, אבל הייתה בעיה אחת קטנה – עומר אשיק לא היה במשחק, הוא עשה דרכו אל הספסל. FAIL


צפו: הקטע המשעשע והמביך

לא בכל יום יוצא לנו לפגוש כישרון כדורסל ישראלי, אבל עדי רון (14) הוא בהחלט משהו מיוחד. רון שולט באומנות הכדרור בצורה מופלאה, וכבר הספיק להופיע באולסטאר הישראלי, בפרואומים בטלווייזיה, ועוד. אין ספק שעוד נשמע עליו בעתיד ומי יודע? אולי גם נראה אותו ב/NBA.


צפו: הכישרון המדהים של עדי רון

מסתבר שיש שיאי עולם להכל, ולא משנה כמה השיא דבילי. בחור פקיסטני בשם מוחמד ראשיד ניפץ את שיא העולם כשפיצח עם הראש 155 אגוזי מלך בדקה אחת בלבד. השיא הקודם אגב עמד על 44 אגוזים. ספורט או לא ספורט?


צפו: בשיא העולמי נשבר

השער הזה כבר קיבל את הכינוי 'השער הגדול בכל הזמנים', ואחרי שתראו אותו יתכן מאוד ותסכימו. מבקיע השער הוא פביאן טייו, שחקן נבחרת אקוודור עד גיל 16, שעבר שבעה שחקנים של נבחרת פראגוואי עד גיל 16, השכיב את השוער וגלגל את הכדור לרשת. גולאסו!


צפו: בשער המדהים ואולי הגדול בעולם

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

תגובות