דו"ח הצעירים של המחזור ה-26: מי בלט בדרבי התל אביבי?. צילומים: עוז מועלם וטל שחר

דו"ח הצעירים של המחזור ה-26: מי בלט בדרבי התל אביבי?

נציגות מרשימה לצמד שחקני הפועל תל אביב בדו"ח הצעירים בזכות הופעות מרשימות בדרבי התל אביב למרות ההפסד של האדומים וגם איך לידור כהן קשרה הצעיר של מכבי פתח תקווה נתן מעט שקט לקבוצה שתתמודד במאבקי התחתית?

אין ספק שהנבחרות הצעירות מלאות בכדורגלנים מלאי כישרון ופוטנציאל לעתיד, ובשל כך גם ההישגים של נבחרת ישראל בגילאים הללו גבוהים למדי. אבל למה ההישגים של הנבחרות הצעירות גבוהים בהרבה משל הנבחרת הבוגרת? כנראה שמשהו בין לבין, מתפספס.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

כדי לראות מי מצליח לעבור את המשוכה, נביא לכם בכל שבוע את השחקנים הצעירים (עד גיל 25) שצריך לשים לב אליהם במחזור האחרון של ליגת העל בכדורגל. לשחקן המצטיין נעניק "Share", הבולט יקבל "Like", והשחקן שנצטרך להמשיך לעקוב אחריו לפני שאנחנו מדביקים לו כינויים, יקבל מאיתנו "Comment".

Share - עומר דמארי 

הפעם, לדרבי התל אביבי שחתם את העונה הסדירה בליגת העל יש עדיפות לא קטנה בדו"ח הצעירים. עומר דמארי חלוץ הפועל תל אביב שהפסידה אמש 3/2 למכבי תל אביב, באחד ממשחקי הדרבי הגדולים בהיסטוריה של הקבוצות, ללא ספק מצטיין המחזור. דמארי כבש צמד שערים להפועל תל אביב, כשאחד מהשערים היה שער היתרון בדרבי, אמנם בפנדל מפוקפק אך שער זה שער. דמארי עושה זאת שוב וממשיך להיות השחקן הטוב ביותר של האדומים שבלעדיו הם יכולים ללכת לאיבוד. 

דמארי השחקן הטוב ביותר של האדומים
דמארי השחקן הטוב ביותר של האדומים
צילום: עוז מועלם

Like - ישראל זגורי

שחקן נוסף שלקח חלק בדרבי התל אביבי ובזכות הופעה מרשימה למדי גם אחד המצטיינים של המחזור ה-26 הוא הקשר של הפועל, ישראל זגורי. זגורי שפתח את העונה כשחקן מחליף של רן בן שמעון מאמן האדומים ולא זכה לדקות רבות הופך לאחד השחקנים החשובים של הפועל, ובמשחק הדרבי אף בישל את השער הראשון של הפועל תל אביב לעומר דמארי. למרות ההפסד צמד השחקנים הללו בלטו והיו הטובים ביותר באדום.

Comment - לידור כהן 

עכשיו, אחרי שלא דובר זמן רב על שם צעיר ורענן שבולט בדו"ח הצעירים הגיע הזמן לאחד כזה. מכבי פתח תקווה כבר השלימה עם העובדה שהיא הולכת להכנס למאבקי תחתית קשים בפלייאוף התחתון וכשהמלאבסים פגשו בשבת האחרונה את הפועל חיפה הם הגיעו למשחק בלי יותר מדי ציפיות אך המזל העיר פנים לפתח תקווה והקשר הצעיר לידור כהן כבש את שער הניצחון של המלאבסים בדקה ה-32' ונתן שלוש נקודות חשובות לפתח תקווה שתתמודד במאבקי התחתית בפלייאוף התחתון אנחנו מקווים שכהן יוכל לעזור לקבוצה מפתח תקווה.

תגובות