לא קל: הפועל ירושלים ניצחה את ניז'ני הרוסית. צילום: עוז מועלם

לא קל: הפועל ירושלים ניצחה את ניז'ני הרוסית

הפועל ירושלים פגשה את ניז'ני הרוסית ובמשחק לא קל הצליחה לנצח בסופו של דבר 81-78 בזכות שלשה מדהימה של יותם הלפרין. בשבוע הבא היא תצא למשחק הגומלין ברוסיה במטרה להעפיל לחצי הגמר

מוקדם יותר הערב הפועל ירושלים אירחה את הקבוצה הרוסית ניז'ני במסגרת רבע גמר היורוקאפ משחק גדול של ארט פחוסקי עם 18 נק' ושלשת אדירה על הבאזר של יותם הלפרין הביאה לניצחון של הפועל במשחק לא פשוט.

 עוד במדור הספורט של פרוגי 

הרבע הראשון נפתח עם ריצת 6-0 של הפועל ירושלים עם 2 בלוקים ודאנק של פחוסקי הרוסים הצליחו להחזיר את ההפרש עם הגנה אגרסיבית (קבוצת ההגנה הטובה באירופה) ודיוק בהגנה. שלשה וחדירה גדולה של יותם הלפרין ודאנק של דופריי חתמו את תוצאת הרבע הראשון 22-21 לקבוצה האורחת. את הרבע השני ירושלים פתחו בצורה זוועתית עם שני איבודי כדור, עבירה שטותית של רייטל העלתה את ההפרש של הרוסים לשלוש נקודות אך הוא צומצם בצד השנים עם סל ועבירה.

מיני ריצה של 4-0 של ניז'ני לקראת סוף הרבע השני הורידה את השחקנים למחצית עם התוצאה 40-36 לניז'ני.את הרבע השלישי הפועל פתחו עם לחץ אדיר לאורך כל המגרש שלשה של הלפרין הרגיעה את הרוחות, הרוסים לא נצלחצו והעלו את ההפרש לחמש נקודות עם איבודי כדור שטותיים של ליאור אליהו שהיה חלש מאוד.

בהפועל לא קיבלו פיק ברכיים וסלים נהדרים של פחוסקי העלו את ההפרש לאדומים, לקראת סוף הרבע סל של רוצ'אטיס קבע את תוצאת הרבע השלישי-57-56 ושלח אותנו למאני טיים. הרבע הרביעי של ירושלים התחיל עם ירידה ביכולת ההגנתית והפרש של שש נקודות לרוסים, המשחק היה כמעט גמור. עד שהלפרין וג'וש דאנקן קבוע שיוויון.

לבסוף, חטיפה גדולה של הלפרין 14 שניות לסיום ושלשה עוד יותר גדולה על הבאזר קבעו את תוצאת המשחק 81-78 להפועל שרושמת ניצחון ביתי לא פשוט. בשבוע הבא מחכה להפועל משחק גומלין קשה עוד יותר ברוסיה אך עם דאנקן ואליהו יראו טוב כמו שנראו ברבע האחרון לאורך כל המשחק הפועל יכולה להגיע לחצי הגמר ואפילו לפנטז על זכייה.

 

תגובות