ליגת העל לנוער: ניצחון מפתיע בדרבי של נתניה  . צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: ניצחון מפתיע בדרבי של נתניה

מכבי נתניה ניצחה 2-1 את בית"ר טוברוק בדרבי הנתניינתי, מכבי חיפה שמרה על הפסגה עם 2-1 על ראשון לציון, בית"ר ירושלים הביסה את מכבי פתח תקווה, הפועל חיפה ניצחה את הפועל תל אביב והפועל רמת השרון רושמת ניצחון ליגה שני בלבד

המחזור ה-22 בליגת העל לנוער, נפתח הבוקר (ש') עם המשחק המרכזי בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק שנפגשו לדרבי העירוני. מכבי נתניה מהמקום העשירי הביסה את היריבה העירונית טוברוק מהמקום השלישי. טוברוק הייתה טובה יותר בפתיחה ואף שלטה בדקות הראשונות.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

בדקה ה-36' היהלומים ניצלו טעות בהגנה של טוברוק ונור ביסאן כבש את הראשון. בדקה ה-39' ירין חסן הכפיל את התוצאה והעלה את מכבי ל2-0 בתום המחצית הראשונה. בדקה ה-78', קבררה סזאר הזר הקולומביאני של טוברוק כבש את השער המצמק ובתום המשחק ניצחה מכבי נתניה 2-1 את טוברוק בדרבי העירוני. טוברוק תשאר במקום השלישי שבוע נוסף כאשר מכבי נתניה עולה למקום השמיני בזכות הניצחון.

מכבי חיפה האלופה, ממשיכה להגדיל את הפער בפסגה, כשאירחה למשחק קליל את עירוני ראשון לציון וגברה עליה  2/1 משערים של דור חוגי ושון וייסמן לראשון כבש שקד חתוכה. התוצאה המפתיעה של המחזור מגיעה מבית"ר ירושלים. הצהובים שיצאו למשחק חוץ נגד מכבי פתח תקווה גברו על המלאבסים 2/0 משערים של בר שלום ודוד קלטינוס.

במשחקים הנוספים: מכבי תל אביב הבטיחה את המקום השני בטבלה שבוע נוסף עם ניצחון 3/0 מרשים על עירוני קריית שמונה משערים של:סוהיל ארמלי, יונתן כהן ואליאל פרץ. בני יהודה והפועל רעננה נפרדו ללא הכרעה בתיקו
1/1 כמו גם מ.ס אשדוד והפועל רמת גן שנפרדו בתיקו 2/2. עירוני רמת השרון גברה 1/0 על הפועל באר שבע ורשמה את ניצחונה השני בליגת העל לנוער והפועל חיפה ניצחה 2/1 את הפועל תל אביב משערים של: לירן סרדל ועידן גולן. 

 

תגובות