מי הם שבעת השחקנים שכולנו אוהבים לשנוא?. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

מי הם שבעת השחקנים שכולנו אוהבים לשנוא?

שחקנים רבים נוטים לשחק לפי כללי המשחק הספורטיבי המקובל בעולם, אך ישנם שחקנים שעוברים על הכללים האלה ומשחקים פשוט מאוד בצורה שקוראים לה – מגעילה. סוג נוסף של שחקנים הם השחקנים שמחשיבים אותם לכל כך טובים אבל מאכזבים כל פעם מחדש, הפלופים של הכדורגל

הנבחרת שלפנינו מאחדת בין שני סוגי השחקנים, נקרא להם שבעת השחקנים שכולנו אוהבים לשנוא: השחקנים שאנחנו הכי פחות רוצים לראות משחקים בקבוצה שלנו.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

ג'ו הארט

לא שחקן שנוא, לא עובר על הכללים. אבל כמה תקוות תלויות בשוער הזה שישחק בנבחרת אנגליה לקראת הגביע העולמי בקיץ? אינסוף השמטות וטעויות קשות גרמו לספיגת שערים בשנים האחרונות, ואף גרמו להורדתו זמנית לספסל בקבוצתו מנצ'סטר סיטי. באנגליה מקווים שבנבחרת יבחרו שוער יציב יותר כמו פורסטר של סלטיק, כי הרבה עוגמת נפש נגרמה משוערי הנבחרת בשנים האחרונות. ראו את מקרי רוברט גרין, סקוט קארסון ודייויד סימן. האם הארט יצטרף לרשימה הזאת?


צפו בכמה מהטעויות הקשות של ג'ו הארט

פפה

הרבה שמות נתנו לפפה, ואחד הבולטים הוא "פרא אדם". בעוד שמקורביו של בלם ריאל מדריד אומרים שמחוץ למגרש הוא אדם עדין ונעים הליכות, אין ספק שעל המגרש הוא לא לוקח שבויים. תיקולים חריפים אינם מספיקים בשבילו והוא נוטה להיכנס למריבות ולקטטות לעתים קרובות. ייתכן ואוהדי הקבוצה היריבה מציקים לו, וייתכן שכל מה שהוא עושה זה לעמוד על שלו לטובת קבוצתו, אך הוא הולך צעד או שניים יותר מדי, ומציג את משחקו האלים כל פעם מחדש. לפעמים השחקן היריב עושה מהעבירה יותר ממה שהיה באמת, אבל שמו של פפה הולך לפניו, ולרוב הוא מוצא את עצמו עם כרטיס צהוב או שניים ומקלחת מוקדמת.

סרחיו בוסקטס

יש לו שקט נפשי, מסירות טובות, ראיית משחק טובה וכו'. אבל מה שמכעיס כל כך הרבה אוהדי כדורגל בעולם הוא מספר ההתחזויות שלו. כולם זוכרים איך הוא הציץ לראות מה יעשה השופט בזמן שהוא "נאנק מכאבים" בחצי גמר ליגת האלופות נגד אינטר ב/2010, ואת אינספור הנפילות שלו במשחקי הקלאסיקו נגד ריאל מדריד לאורך השנים. ההתחזויות הפכו אותו לשחקן שנוא בקרב אלה שאינם אוהדי ברצלונה, ואצל כל אוהדי הכדורגל הספורטיבי.


צפו בהתחזויות של בוסקטס

ג'ואי בארטון

לג'ואי בארטון, כנראה אף פעם לא היה משחק שקט אחד בקריירה. במהלך הקריירה הבוגרת, הוא ספג לא פחות מ/85 כרטיסים צהובים, ורק תשעה כרטיסים אדומים. אך חוץ מהעונשים במהלך המשחקים, הוא ספג כמה השעיות מההתאחדות האנגלית על עבירות מלוכלכות מאוד כמו אגרוף לבטנו של שחקן יריב, שנעלמו מעיני השופט. לא רק על המגרש הוא נודע בהתנהגותו, אלא אף ריצה שני עונשי מאסר בגין התנהגות אלימה ברחובות אנגליה. קבוצתו ק.פ.ר שלחה אותו בהשאלה לצרפת לאחר קבלת עונש השעייה גדול לפני כשנתיים, והוא חזר אליה רק השנה וקיבל רק כרטיס אדום אחד העונה עד כה. חוזר בתשובה?

אשלי יאנג

שחקן נוסף שאוהב להתחזות, ושבעקבות זאת קיבל נזיפות מכל עבר. למעשה הוא גם שחקן שיכול להיות בנבחרת הפלופים מאחר והעונה הוא חלש במנצ'סטר יונייטד, למרות דקות משחק נדיבות שנתן לו המאמן דייויד מויס בתחילת העונה. גם לנבחרת הוא לא זומן למשחק הידידות האחרון מול דנמרק והוא מאבד הרבה מהקרדיט שנותנים לו המאמנים. ההתחזויות שלו מורידות עוד יותר מערכו, וספק אם יישאר ביונייטד בעונה הבאה.

מאריו באלוטלי

מאריו באלוטלי, אחד השחקנים שבשפה עדינה, חסר להם בורג. הוא לא הצליח לשים "ביב" לבדו לאימון לפני משחק, הוא נכנס לעימותים פיזיים עם שחקנים לקבוצה, זרק עגבניות על מאמן באיטליה, זרק חיצים על שחקני נוער ונקנס ב/300 אלף ליש"ט וכששיחק באינטר הוא הגיע לראיון לבוש בחולצה של מילאן. אך לא רק על המגרש נמדד שחקן, אלא גם מה שקורה מחוצה לו. הוא הדליק זיקוקים בביתו, הרס מכונית חדשה שבוע לאחר שקיבל אותה וכשאימו שלחה אותו לקנות מצרכים לבית, הוא חזר עם קטנוע וטרמפולינה. מדהים.


צפו בבאלוטלי לא מצליח ללבוש גופיית אימון

 לואיס סוארס

על היכולת אין על מה לדבר, מבקיע שערים על ימין ועל שמאל ומספק עונה נפלאה בליברפול. אבל מבחינה ספורטיבית, אין כנראה דבר שלואיס סוארס לא עשה: התחזויות מרובות, תיקולים חריפים, הבקעת שערים בעזרת ידו, קללות גזעניות ואפילו נשיכת שחקנים בזמן המשחק. באנגליה כבר רוצים להרחיק אותו מהמגרשים כל פעם מחדש והאוהדים לא מפסיקים לקרוא לו שחקן מלוכלך. אין ספק שאינו שחקן ספורטיבי בעליל, והינו אחד השחקנים המלוכלכים שנראו בממלכה בשנים האחרונות. וזה כמובן מספק אותו בסרט הקפטן של הנבחרת שלנו.


צפו בלואיס סוארס נושך את איבנוביץ'
תגובות