ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-23 . צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: משחקי המחזור ה-23

מכבי חיפה תפגוש את בני יהודה, בית"ר ירושלים תארח את הפועל באר שבע, הפועל תל אביב תפגוש את מכבי פתח תקווה ומכבי תל אביב תתארח אצל הפועל ראשון לציון

המחזור ה-23 בליגת העל לנוער, יפתח לו מחר כאשר שוב הכל עוד פתוח בפסגה ובתחתית. במשחק המרכזי בני יהודה מהמקום ה/13 תארח את מכבי חיפה מהפסגה. בני יהודה תגיע אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון ותקווה להשיג שלוש נקודות במשחק קשה כשבצד השני מכבי חיפה תרצה להשלים ניצחון שלישי רצוף ולשמור על השקט בפסגה. 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

מכבי תל אביב שעשתה את הדרך המרשימה ביותר לפסגה והגיעה למקום השני כשניצחה גם את קבוצות התחתית וגם את קבוצות הפסגה תתארח מחר אצל הפועל ראשון לציון מהמקום השביעי בטבלה הצהובים שיגיעו אחרי מומנטום טוב של שלושה ניצחונות ותיקו יקוו להשיג ניצחון ולשמור על המקום השני אליו הגיעו. בית"ר ירושלים שהפסידה 2/1 בשבוע שעבר להפועל חיפה תארח את הפועל באר שבע כשבית"ר זקוקה לנקודות בשביל להמשיך ולהתרחק מהתחתית.

בינוניות זה שם המשחק אצל הפועל תל אביב שבזמן האחרון לא מצליחה לחבר כמה ניצחונות רצופים תפגוש את מכבי פתח תקווה שהתרחקה מתמונת האליפות אך עדיין מגיעה כפייבוריטית למשחק מול האדומים שיגיעו כאנדרדוג. בית"ר טוברוק שאיבדה את המקום השני למכבי תל אביב ורשמה הפסד כואב בדרבי בשבוע שעבר תתארח אצל עירוני קריית שמונה מהמקום השישי.

במשחקים הנוספים: עירוני רמת השרון תארח את הפועל רעננה, מכבי נתניה תשחק נגד מ.ס אשדוד והפועל חיפה תארח את הפועל רמת גן

 

תגובות