איך תיראה העונה הבאה של מכבי נתניה? . צילום: אורן אהרוני

איך תיראה העונה הבאה של מכבי נתניה?

יוסי מזרחי ישאר, הקבוצה צפויה להתחזק בכמה מהשחקנים המוכשרים והחזקים בישראל והסיכוי לפלייאוף עליון או להצלחה בליגה האירופית (בזכות הגביע)? אפשרי ביותר

התאריך, רביעי במאי 2013 מכבי נתניה מארחת את הפועל באר שבע באצטדיון העירוני בנתניה מובסת 3/0 ונושרת לליגה הלאומית. התאריך, הרביעי באפריל 2014 מכבי נתניה מנצחת 3/1 את בית"ר תל אביב רמלה ומבטיחה את חזרתה לליגת העל.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

אחרי עונה אחת בליגה הלאומית אליה הגיעה מכבי נתניה עם שחקנים חזקים במיוחד שלא מתאימים לליגה השנייה הבטיחה הקבוצה מעיר היהלומים את חזרתה לליגת העל ותחזור לשחק בליגה הראשונה בעונת 2014/2015. מכבי נתניה תחזור לליגת העל יחד עם המאמן יוסי מזרחי שישאר במועדון לעוד שנתיים נוספות ועם ערן לוי קפטן הקבוצה שהגיעה אליה אחרי שעזב את בית"ר ירושלים

במכבי נתניה מכוונים גבוה לקראת העונה הקרובה ומעוניינים בקבוצה להתחזק בכמה שחקנים ישראליים מובילים שעשויים לא לפסול את האפשרות לחתום בקבוצה. כמה מהשמות הבולטים שצפויים להצטרף למכבי בעונה הבאה הם חלוץ אנורתוסיס פמגוסטה עמית בן שושן, חנן ממן קשרה של ואסלנד/בוורן הבלגית, אלעד גבאי מגנה של מכבי חיפה והשם המרשים ביותר הוא של טוטו תמוז חלוצה של פטרולול פלוישט הרומנית. 

במכבי נתניה מקויים לחזור חזקים לליגת העל ולקוות לעשות עונה טובה בה ינסו להתברג בפלייאוף העליון. בנוסף מכבי נתניה תפגוש בחצי גמר גביע המדינה את מכבי פתח תקווה מליגת העל למרות זאת נתניה עדיפה יותר ובמידה ותעפיל לגמר גביע המדינה היא עשוייה לפגוש את הפועל באר שבע או את עירוני קריית שמונה אם מכבי תזכה בגביע היא תוגרל בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית בעונה הבאה דבר שעשוי להביא לא מעט כסף וכבוד למועדון המרגש ביותר בישראל. 

 

 

תגובות