האם זהו סופו של סופו? דעה . צילום: אורן אהרוני

האם זהו סופו של סופו? דעה

בעקבות האירוע הקשה שאירע אתמול (שני) בדרבי כאשר שחקן מכבי ספוקוליס שחורציאניטיס היכה אוהד הפועל לאחר שקילל אותו. איך שחקן צריך לנהוג במצב הזה? דעה

אתמול, בירידה לחדרי ההלבשה בתום המשחק בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בכדורסל בו מכבי ניצחה 83/80 היה אירוע קשה מאוד שלכד את עינינו. אוהד הפועל תל אביב קילל את הסנטר היווני של מכבי סופוקליס שחורציאניטיס ובתגובה סופו עלה ליציע ותקף את אותו אוהד.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

שחורציאניטיס תקף גם מספר אוהדים אחרים מקהל הפועל. התקרית חמורה ביותר ביותר ולפי דעתי צריך לאסור על השחקן לשוב ולשחק כדורגל בישראל. אבל, גם אותו אוהד צריך להיות מורחק מהאולמות למשך מספר חודשים, לא משנה איך יסתיים הסיפור ומי יקבל את עונשו תמיד חשוב לזכור שלשחקן אסור להתייחס לקללות כי לצערנו זה חלק מהספורט בארץ.

כרגע אין דרך למנוע זאת אך אני לא מצדיק את אוהדי הפועל ששרו "שישרפו הצהובים" אבל גם התנהגותו של סופו לא הייתה במקום ולא מוצדקת בכלל. בהנהלת הפועל לקחו את המקרה בצורה חריפה והתבטאו נגד סופו ומכבי בצורה יש לומר אולי מוגזמת כשאמרו שהשחקן צריך לשבת בכלא. שני אוהדי הפועל וההנהלה בחרו להגיש תלונה במשטרה נגד סופו וכל מה שנותר זה לראות איך תתפתח הפרשה ואיך אם בכלל "בייבי שאק" יצא ממנה. 

דובר הפועל תל אביב בכדורסל מסר כי תלונה הוגשה גם ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל בה מבקשים לטפל בנושא ולהעניש את השחקן בחומרה רבה.

 

תגובות