צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל יום חמישי אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? מנה גדושה של ספורט איכותי, מהלכים ביזאריים, וגם היכרות עם כוכבי עתיד.

השבוע בחמשת סרטוני הספורט של אתר ישראספורט בשיתוף עם פרוגי יש לנו מהלכים מדהימים בכדורסל של שחקן שמשחק שנה בלבד. מקרה הזוי במיוחד מהליגה השנייה באירן סרטון מרגש של ה-WWE לזכר מתאבק אגדי ועוד המון סרטונים מדהימים אז בואו ונתחיל! 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

הכירו את טאקו פול, שחקן כדורסל בכיתה י"א שמתנשא לגובה של 2.24 מטרים. פול הוא יליד סנגל שהחל לשחק כדורסל לפני שנה בלבד, אבל לפי קצב ההתקדמות שלו בשילוב המימדים הפיזיים המפחידים של הילד, אנחנו בהחלט נשמע עליו הרבה בעתיד.


צפו: הביצועים של טאקו פול

דברים כאלו רואים רק בליגות נמוכות ולא מוכרות. המקרה ההזוי הזה מגיע אלינו מהליגה השנייה באיראן כאשר שחקן שערך חימום על הקווים נכנס אל תוך המגרש ומנע שער בטוח אחרי ששחקן יריב עבר את השוער ובעט לשער.


צפו: המקרה המשעשע מהליגה השנייה באירן

לפני שבוע נפטר אחד מהמתאבקים הגדולים בהיסטוריה – האולטימייט ווריור. שמו האמיתי של הווריור הוא ג'יימס בראיין הלוויג. האולטימייט ווריור נבחר להיכל התהילה של ה/WWE בשבוע שעבר, ויומיים לאחר מכן נפטר ממחלת לב. ה-WEE הכינו סרטון מרגש לזכור של אחד המתאבקים הגדולים והאהובים שידע הארגון. תכינו את הממחטות


צפו: הסרטון המרגש לזכור של האולטימייט ווריור

השבוע ציינו בליברפול 25 שנה לאסון הילסבורו. קהלים של המון קבוצות מסביב לגלובוס חלקו כבוד וציינו את האסון הנוראי עם דגלים ושלטים, והיו מספר קהלים שהגדילו ושרו את השיר המפורסם של ליברפול You'll Never Walk Alone. הביצוע המרגש מכולם היה של 80,000 אוהדי בורוסיה דורטמונד ששרו את השיר באצטדיון הביתי שלהם הסיגנל אידונה פארק ועשו צמרמורת לאוהדי הכדורגל ברחבי העולם, ולאוהדי ליברפול בפרט.


צפו: הביצוע המרגש של אוהדי דורטמונד לזכר אסון הילסברו

גמר הגביע הספרדי בין ריאל מדריד לברצלונה שהתקיים אתמול סיפק את אחד השערים המדהימים של העונה כשגארת' בייל פתח מבערים בדקה ה 85', עקף את מארק בארטרה וכבש שער מדהים כשפינטו לא יכל לעשות כלום. ריאל ניצחה בסיום 2-1, והשער של בייל ללא ספק יהיה מועמד לשער העונה.


צפו: השער המדהים של בייל

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

תגובות