ליגת העל לנוער: 4-1 גדול לחיפה על הפועל. צילום: אורן אהרוני

ליגת העל לנוער: 4-1 גדול לחיפה על הפועל

מכבי חיפה גברה 2-0 על הפועל תל אביב, מכבי תל אביב הפסידה 1-0 לבית"ר ירושלים (הפער גדל לחמש נקודות), טוברוק עם 3-0 על רמת השרון ובאר שבע ניצחה 3-2 את פתח תקווה

המחזור ה-25 בליגת העל לנוער, נפתח הבוקר (ש') כשנותרו לנו עוד ארבעה מחזורים עד לסיום העונה. במשחק המרכזי פגשה מכבי חיפה האלופה את הפועל תל אביב מהמקום התשיעי הירוקים רצו להבטיח את האליפות השנייה ברציפות באופן סופי והם אכן בדרך לתואר הנחשק פעם נוספת.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

חיפה פתחה את המשחק בסערה והייתה טובה יותר מהיריבה האדומה לאורך כל המשחק, כבר בדקה ה-36' שון ווייסמן העלה את הירוקים ל1/0 מבישול נהדר של יובל יוסיפוביץ' חמש דקות לאחר מכן היתרון הוכפל ממהלך מסובך אך מושלם של מיכה לאוטה ודור חוגי שבסופו חוגי עשה את ה2-0. עם פתיחת המחצית השנייה בדקה ה-47' חיפה לא הורידה את הרגל מהגז ודור חוגי השלים צמד שעושה 3-0 ענק למכבי על הפועל.

בדקה ה-67' היה נראה כי הפועל מתעוררת על עצמה ומיכאל חמו כבש את השער המצמק שנתן סיכוי ותקווה קטנה להשוות. בדקה ה-88' הגיע הגראנד פינאלה שון ווייסמן הכניע בקלילות את דוד אלון ועשה את השני שלו במשחק שנותן 4-1 ענק למכבי חיפה על הפועל תל אביב.

הניצחון הענק של מכבי חיפה לא השתלם למכבי תל אביב שהפסידה 1/0 בבית לבית"ר ירושלים מכבי שדהרה בפסגה מפסידה והפער בראש הטבלה גודל לחמש נקודות כשמכבי יכלה לרשום שלוש ניצחונות רצופים. הפועל באר שבע מהמקום העשירי הפתיעה את מכבי פתח תקווה מהמקום השלישי כשניצחה אותה 3/2 בבית. בית"ר טוברוק גברה 3/0 על עירוני רמת השרון שמבטיחה את הירידה לליגה הלאומית בעונה הבאה ומ.ס אשדוד ובני יהודה נפרדו ללא הכרעה בתיקו 2-2. 

 

תגובות