עדנאן ינוזאי ישחק בעבור נבחרת בלגיה?. ינוזאי משמאל בחר בנבחרת בלגיה? צילום: צילום מסך פייסבוק

עדנאן ינוזאי ישחק בעבור נבחרת בלגיה?

אחד הכישרונות הגדולים של מנצ'סטר יונייטד שהיה מועמד לשחק עבור נבחרת סרביה, אלבניה ואפילו נבחרת אנגליה ישחק בסופו של דבר בנבחרת בלגיה? מארק וילומטס מדווח שכן

עדנאן ינוזאי, קשרה הבלגי בן ה/19 של מנצ'סטר יונייטד הוא אחד מנקודות האור של השדים האדומים באחת מהעונות הקשות ביותר בהיסטוריה של המועדון. ינוזאי שגדל במחקלת הנוער של אנדרלכט הבלגית ובהמשך עבר למחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד הועלה לראשונה לסגל הבוגר של הקבוצה בתחילת העונה הנוכחית.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

תוך זמן קצר הפך ינוזאי לאחד מהשחקנים המוכשרים והכישרוניים ביותר בסגל האדומים למרות שלא קיבל דקות משחק רבות העונה הצליח ינוזאי הצעיר לכבוש כמה שערים מכריעים עבור המועדון דבר שהוביל להתעניינות רבה מהמועדונים הגדולים באירופה בניסיון להשיג את שירותיו של השחקן. גם מעייניהם של המאמנים הלאומיים בנבחרות באירופה ינוזאי לא נעלם ובגלל שלו אזרחות בלגית, סרבית ואלבנית. ניסו המאמנים של הנבחרות להביא את השחקן אליהם לסגל.

אחרי מלחמה על השחקן גם מצד נבחרת אנגליה שיכלה להוציא לשחקן אזרחות אנגלית היום (רביעי) מארק וילומטס מאמן נבחרת בלגיה צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי עדנאן ינוזאי ישחק בעבור נבחרת בלגיה (הידועה בכינוי השדים האדומים) ועשוי לקחת חלק כבר במונדיאל הקרוב.

 


 

תגובות