צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל יום חמישי אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? אמן פארקור מטריף, צניחה ממגדל ענק בדובאי וכמה מהמהלכים הטובים ביותר ב-NBA

השבוע בחמשת סרטוני הספורט של אתר ישראספורט בשיתוף עם פרוגי יש לנו קצת ספורט אקסטרימי, קצת מהלכים מגניבים בכדורסל ואיך אפשר בלי סרטונים מעולם הכדורגל אז ללא הקדמה מיותרת בואו ונתחיל עם חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

אלכסנדר רוסינוב, אמן פארקור רוסי והדברים שהוא עושה...אמאל'ה! בואו נגיד רק שאל תנסו את זה בבית או בכל מקום אחר כי דברים כאלה? לא כל אחד יכול לעשות.


צפו: הכישרון המדהים של אלכסנדר רוסינוב

אתלטיקו מדריד אירחה את צ'לסי במשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות השבוע, צ'לסי של המאמן הפורטוגלי ז'וזה מוריניו שיחקה בונקר עצבני שקיבל את הכינוי 'מחנים את האוטובוס'. הסרטון המצוייר למטה באורך 19 שניות מסכם בצורה מדוייקת את צורת המשחק ה'נפלאה' של הקבוצה האנגלית.


צפו: הבונקר של צ'לסי

הנה עוד סרטון מפחיד שגורם לכם לתהות איך לאנשים האלו יש אומץ. וינסנט רפט ופרד פיוגן שברו את שיא גינס בבייס ג'אמפ (קפיצה מבניין, גשרים), לאחר שביצעו צניחה ממגדל בורז' חאליפה בדובאי, המתנשא לגובה 828 מטר. מטורף!


צפו: הצניחה המטורפת מהמגדל הגבוה

פלייאוף ה-NBA התחיל השבוע, וערוץ היוטיוב של הליגה הטובה בעולם פרסם את מצעדי העונה הרגילה. קבלו את עשרת המהלכים הכי טובים של עונת 2013/2014 ב-NBA.


צפו: המהלכים מהליגה הטובה בעולם

הסרטון הזה עושה גלים בבוליביה. במהלך משחק גביע ליברטדורס בין קבוצת דה סטרונגסט לקבוצת דפנסור ספורטינג נצפתה דמות שחורה רצה בטירוף דרך אנשים ביציעים עד שלפתע נעלמה. האם זאת רוח רפאים? האם היינו עדים לפעילות על טבעית? The Truth Is Out There...


צפו: המקרה המוזר מהליברטדורס

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

תגובות