אלה הדרישות של נבחרות מונדיאל 2014. צילום: צילום מסך מהסרטון

אלה הדרישות של נבחרות מונדיאל 2014

יפן ביקשה ג'קוזי, אקוודור בננות צרפת אוכל כשר ומה עוד דרשו הנבחרות שישתתפו בגביע העולם שיערך בקרוב בברזיל?

מונדיאל 2014 שיערך בברזיל מתקרב אלינו בצעדי ענק כשאשר נותרו רק עוד 49 ימים עד לשריקת הפתיחה של הטורניר הגדול והנצפה בעולם. ראשי הנבחרות שישלחו למשחקים במטרה לחזור עם הגביע הנחשק חושבים על נוחות השחקנים וינסו לעשות הכל בכדי לשמור על שהות מושלמות כאשר אתמול (רביעי) התקבלה רשימת דרישות מיוחדת מאוד מהנבחרות שישתתפו בטורניר.

 עוד במדור הספורט של פרוגי

נבחרת אלג'יריה

אחת מהנבחרות הקטנות שישתתפו בגביע העולם לא ויתרו על רשימת הדרישות שלהם וכנראה בגלל שהסיכויים לסיים את הטורניר בצורה מוצלחת נמוכים החליטו בנבחרת אלג'יריה שבכל חדרי המלון של השחקנים ואנשי הצוות יהיה ספר קוראן. כנראה שהאלג'יראים מתכוונים להתפלל למען הצלחתם.

נבחרת אקוודור

נבחרת אקוודור שמגיעה בפעם השנייה למונדיאל תשלח את שחקניה עם הכוכב הגדול ביותר של ה'לה טרי' אנטוניו ולנסיה קשרה של מנצ'סטר יונייטד תדאג שבכל חדר יהיו סלסילות עם בננות שיגיעו הישר מאקוודור עדיין לא הדרישה המוזרה ביותר! 

נבחרת פורטוגל

דווקא נבחרת פורטוגל אחת מהנבחרות הגדולות של הטורניר לא שלחה רשימת דרישות גרנדיוזיות והדרישה העיקרית שלה היא לשמור על הכוכב הגדול ביותר של המדינה כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגזים ביקשו שישה מאבטחים כשארבעה מהם ישמרו על רונאלדו.

נבחרת צ'ילה

לנבחרת הצ'יליאנת חשוב מאוד לשמור על הנוחות של השחקנים שלהם והם רוצים לדאוג שהם יוכלו להעביר את הזמן בין משחק למשחק במנוחה עם מיטות חדשות וטלוויזיות עם מסך דק בכל חדר. הכל בשביל שהשחקנים יהיו כשירים ומוכנים.

נבחרת קולומביה

נבחרת קולומביה שתגיע לברזיל ללא ה-שחקן הגדול ביותר שלה ראדמל פלקאו הפצוע ביקשה לקחת מקבוצת סאו פאולו הברזילאית 15 שחקנים מקבוצת הנוער שלה שישתתפו באימונים. טוב מישהו צריך לאסוף את הכדורים לא?

נבחרת אוורוגוואי

נבחרת אורוגוואי של לואיס סוארס מליברפול ושל אדניסון קבאני מפריס סן ז'רמן רוצה לדאוג שלשחקנים לא יהיה חם מדי בקיץ שיפקוד את ברזיל ולכן הדרישה שלהם היא שבכל חדר יותקנו מזגנים שקטים לרווחת הסגל. רק שלא יצטננו! 

נבחרת צרפת

הדרישה של נבחרת צרפת היא דרישה מיוחדת במינה הטריקולור ביקשו שהאוכל שיוגש לשחקני הנבחרת הוא אוכל כשר בלבד כן כן, כשר. אבל לא זה לא בגלל ששחקני צרפת הם יהודיים שומרי מסורת אלא בגלל שרוב השחקנים בסגל מוסלמים והם לא אוכלים חיות שסבלו במהלך השחיטה.

הנבחרות הקטנות יותר הונדורס ביקשה שבכל חדר יהיו ערוצים בספרדית ושתי תחנות ערוצים מהונדורס. נבחרת יפן דרשה שבכל חדר יהיה ג'קוזי בו יוכלו השחקנים והצוות להרגע ולנוח. נבחרת אוסטרליה ביקשה שבכל חדר יהיו עיתונים מכל העולם כי לאוסטרלים חשוב להתעדכן בכל פיפס קטן. ובשוויץ ביקשו אינטרנט במהירות גבוהה וערוצי טלוויזיה שוויצרים.

 

תגובות