יורוליג: נתראה בפיינל פור. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

יורוליג: נתראה בפיינל פור

מוסקבה, מדריד, ברצלונה, ותל אביב אלה ארבע הגדולות של היבשת שבעוד שלושה שבועות מהיום יפגשו הקבוצות הללו לסופש גדול מהחיים במילאנו

אחרי ששלב ההצלבה ביורוליג הסתיים לו, אנחנו עוברים לשלב הפיינל פור המכריע אליו מגיעות צסק"א מוסקבה, ריאל מדריד, ברצלונה ומכבי תל אביב. כן, גם מכבי תל אביב נציגה ישראלית משלנו הגיעה לשלב הפיינל פור כשהביסה את ארמני מילאנו אז בואו ונתחיל להכיר את הקבוצות שהגיעו לשלב פיינל פור

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

ברצלונה

הקבוצה הבאסקית התחילה את העונה בצורה חלשה בליגה המקומית וגם ביורוליג כך שהרבה פרשנים אמרו שנגמר העידן של ברצלונה והיא איבדה את כוח הרתעה שלה. אך אז הגיע שלב הטופ 16 של היורלויג ובו פשוט ברצלונה התפוצצה וסיימה את השלב הזה בראשות הבית עם מאזן 12:2. בהצלבה הם פגשו את גלאטסראיי הטורקית וממש לא התקשו להביס את היריבה הטורקית והצליחו לסיים את סדרת המשחקים בסוויפ מוחץ 3-0.

צאסק"א מוסקבה

הקבוצה העשירה מרוסיה סימנה לעצמה מטרה אחת ברורה מתחילת עונה והיא אליפות אירופה. גם לקבוצותו של מסינה לא הלך כל כך בסיבוב הראשון והרבה משחקים הלכו לדרמות והארכות, אך גם הם כמו ברצלונה הגיעו לשלב השני ופשוט התפוצצו על שאר קבוצות הבית בין היתר מכבי תל אביב 35 הפרש במשחק במוסקבה.

בהצלבה פגשה מוסקבה את הקבוצה הירוקה מפיראוס ואת שני המשחקים הראשונים ניצחו בקלות, גם בסדרה הזאת היה נראה שנגיע לסוויפ מהיר אך שם היוונים הראו הרבה אופי והצליחו לנצח את שני משחקי הבית ולהחזיר את הלחץ למוסקבה למשחק חמישי וקובע, הרוסים במשחק החמישי בביתם פשוט לא ספרו את פנאתיינקוס וניצחו אותם בתוצאה 74-44, למרות הכל חבורתו של מסינה היא פייבורטית ברורה לזכייה במפעל.

ריאל מדריד

עוד קבוצה שהיא פייבוריטית גדולה לזכיה בגביע היא ריאל מדריד, ריאל בעונה שעברה אפילו הצילחה להגיע לגמר המפעל אך לפספס את הגביע ברגעים האחרונים. על ריאל אין הרבה מה להגיד עד לאמצע הטופ 16 הם לא ראו דבר אחד חוץ מניצחון, אבל בטופ 16 הגיע רגע משבר ושלוש הפסדים גרמו לה לאבד את ראשות הבית ולסיים במקום השני. בהצלבה פגשה את הקבוצה שגנבה להם את הגביע בעונה הקודמת אולימפיאקוס, גם הסדרה הזאת הגיעה למצב של 2-0 לקבוצה מבירת ספרד וגם פה כמו ברוסיה הקבוצה מיוון לא הרימה ידיים וגם הם קבעו משחק חמישי, במשחק החמישי זה כבר לא היה כוחות והקבוצה היוונית לא יכלה לעמוד מול ריאל,ולמעשה נתנה לה את הכרטיס לפיינל פור.

מכבי תל אביב

ועכשיו, הדובדבן שבקצפת הסינדרלה של הפיינל פור הקבוצה שלנו. הרבה לא האמינו שמכבי בעונה כזאת עם סגל כזה תגיע לפיינל פור אך דייוויד בלאט וחניכיו הוכיחו אחרת ועם הרבה אופי אמונה ומסירות הצליחו להגיע לטופ של המפעל.

את השלב הראשון הצהובים סיימו עם מאזן 8-2 ובמקום הראשון אך לא הרשימו. את הטופ 16 מכבי פתחה היטב אך דאחה עם הזמן ולמעשה הצליחה לסיים במקום השלישי.

להצלבה הגיעו מכבי בלי יתרון ביתיות ופגשו את ארמני מילאנו הקבוצה שמארחת את הפיינל פור, הסדרה התחילה במשחק ראשון מדהים כאשר שתי דקות לסיום ארמני מובילים כבר ב-12 המכבים הצליחו לעשות מהפך ולגנוב את המשחק ואת הביתיות, משם הדרך לפיינל פור הייתה סלולה, ולמעשה מכבי היא הקבוצה שסוגרת את פאזל הרביעיה של הפיינל פור.

לסיום, מצפים לנו מפגשים מאוד מעניינים ומרגשים בסופ"ש אחד וצפוף. אנחנו מקווים שהקבוצה מישראל תייצג אותנו בכבוד, ותשיג תוצאות מכובדות ככל האפשר. 

תגובות