עונש גדול, לאיש גדול: סופו יורחק משבעה משחקים. סופו ופניני. צילום: ראובן שוורץ

עונש גדול, לאיש גדול: סופו יורחק משבעה משחקים

סנטר מכבי תל אביב הגיע לבית הדין של איגוד הכדורסל וקיבל עונש כבד של הרחקה משבעה משחקי ליגה ו-13 על תנאי בנוסף לעונש ההרחקה קיבל קנס של 65 אלף שקל. סופו טען: "ניסיתי רק להפחיד אותו, הוא קילל את ילדיי ואישתי אך לא רציתי לפגוע בו"

סופוקליס שחורציאניטיס סנטר מכבי תל אביב, הגיע להיום לבית הדין של איגוד הכדורסל בשביל לקבל את עונשו על התנהגות לא הולמת בדרבי האחרון בין מכבי להפועל בו פרץ סופו ליציע אוהדי הפועל תל אביב תקף מספר אוהדים וניסה לתפוס אוהד אחד ולהכות אותו כשהאחרון ברח.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

בטיעון לדייני בית הדין של איגוד הכדורסל אמר סופו: "ניסיתי רק להפחיד אותו, הוא קילל את ילדיי ואישתי אך לא רציתי לפגוע בו". לצערו של סופו בית הדין של איגוד הכדורסל לא קיבל את הטיעון שלו ובחר להטיל עליו עונש כבד של הרחקה משבעה משחקי ליגה ו-13 על תנאי. בנוסף לעונש ההרחקה קיבל גם הסנטר היווני קנס שעומד על 65 אלף שקל. סופו יוכל לחזור ולשחק במשחק הגמר של מכבי תל אביב בליגה.

לפי דעתי העונש שקיבל סופו הוא כבד מדי למרות מעשיו החמורים. למרות שסופו הוא איש ספורט ומודל לחיקוי בקרב הרבה שחקני נוער וילדים, הפעם הוא לא יכל לשתוק לדברים שנאמרו לו ועל משפחתו, ובסך הכל הוא שחקן, ישלו רגשות חזקים למשפחתו כמו לכולנו והפעם לא הצליח לעצור זאת.

 

תגובות