גביע המדינה לנוער: מכבי גברה על הפועל. בדרך לדאבל. צילום: דף הפייסבוק של מכבי חיפה

גביע המדינה לנוער: מכבי גברה על הפועל. בדרך לדאבל

מכבי חיפה ניצחה הערב (שלישי) את היריבה העירונית הפועל חיפה באצטדיון קריית אליעזר לדרבי הנוער הגדול בישראל עם כמות חסרת תקדים של אוהדים רבים שמילאו את האצטדיון. חיפה ניצחה 2-0 משערים של דור חוגי (8',18',74'), רז מאיר (59') ובדרך לדאבל שני ברציפות

מכבי חיפה והפועל חיפה נפגשו הערב (שלישי) לדרבי חיפאי אחרון לעונה בגמר גביע המדינה לנוער ע"ש אבי רן באצטדיון קריית אליעזר, הדרבי היה למשחק הנוער הגדול בישראל עם כמות חסרת תקדים של אוהדי הקבוצות שמילאו את אצטדיון קריית אליזר. הירוקים, שזכו בגביע בעונה הקודמת כשניצחו את מכבי נתניה (באותה עונה זכו גם בדאבל). שמרו על המסורת וניצחו גם הערב את היריבה הפועל חיפה וזכו בגביע פעם שנייה ברציפות והם בדרך לדאבל שני ברציפות בליגת העל לנוער.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

הירוקים פתחו את המשחק בסערה ועלו ל1-0 מהיר מאוד במהלך מצויין שהתחיל בכדור של שון ווייסמן שבעט מרחוק ודור חוגי שכבש מקרוב אחרי ששוער הפועל אופק אנטמן שמט את הכדור לעיניי לא פחות מ-9,000 צופים שהגיעו למשחק. בדקה ה-18 דור חוגי ניצל טעות איומה בהגנה של האדומים השתלט על כדור שהוגבה לכיוונו ונגח אותו לשער והשלים צמד ענק שמבשית את הפועל חיפה שפותחת את המשחק חלש מאוד. בהמשך המחצית הראשונה היה נראה כי האדומים התעוררו על עצמם והשיבו אש אך לא הצליחו לכבוש. גם מכבי תקפה את השער לקראת סיום המחצית הראשונה ובדקה ה-45' שופט המשחק שרק למחצית ללא תוספת זמן.

שחקני חיפה, בדרך לדאבל שני?
שחקני חיפה, בדרך לדאבל שני?

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי תקפה שוב את השער של הפועל וכמעט הגיעה לשער השלישי אך חוגי פספס הזדמנות לכבוש שלושער. המשחק המשיך להתנהל במרכז המגרש כשיש שליטה ברורה של מכבי במגרש ומדי פעם הפועל ברחה להתקפות מתפרצות שנכשלו. בדקה ה-59' חיפה עשתה את השלישי, רז מאיר כבש שער מדהים 18 ועשה 3-0 גדול. בדקה ה-74' החגיגה הירוקה נמשכת, דור חוגי כובש שלושער מטורף במצב של אחד על אחד מול אנטמן ומעלה את חיפה ל4-0 ענק שחותם את תוצאת המשחק. מכבי חיפה זוכת גביע המדינה לנוער בפעם השנייה ברציפות!

 

תגובות