מי הם מצטייני עונת 2013/2014 ב-NBA?!. פייסבוק, קית' אילסון

מי הם מצטייני עונת 2013/2014 ב-NBA?!

לאחר שהסתיימה לה העונה הסדירה ה-NBA ובתום משחקי הפלייאוף נדע מי האלופה הבאה לפני העברת הכתר (או שמירה על התואר) סיכמנו את העונה והבאנו לכם את המצטיינים.

לאחר שהעונה הסדירה בליגת הכדורסל הטובה בעולם ה-NBA הסתיימה לה אנחנו נמצאים עמוק בשלב הפלייאוף וקרובים להכתרת האלופה החדשה. הגיע הזמן לבחור את האנשים שעשו לנו את העונה ב-NBA אז ללא הקדמה מיותרת בואו ונתחיל!

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

שחקן הרוקי של השנה

במחזור רוקי כל כך חלש שממנו קשה היה להאמין שיצאו שמות גדולים, יחסית קל לבחור שחקן מצטיין והוא בהחלט מייקל קרטר וויליאמס מפילדלפיה. הרכז מוביל את רשימת הרוקיז גם מבחינת הסטטיסטיקה הוא עולה על חבריו מהבחינה הזאת זה היה ניצחון מוחץ.

שחקן ההגנה של השנה

ג'ואקים נואה, הסנטר הצרפתי הענק של שיקגו בולס היה בהחלט שחקן ההגנה הטוב ביותר בעונה הסדירה. גם בלייק גריפין יכל לתפוס את מקומו אבל נואה פשוט הנהיג את הקבוצה בהגנה ובהתקפה עקב חסרונו של כוכב הקבוצה דרק רוז, חברו לקבוצה ג'ימי באטלר גם היה בין המועמדים אבל נואה פשוט היה מצוין השנה.

נואה, שחקן ההגנה הטוב ביותר
נואה, שחקן ההגנה הטוב ביותר
קית' אילסון

השחקן השישי

אפילו עומרי כספי היה יכול להבחר אם היה ממשיך את העונה כפי שפתח אותה אבל לאחר שהחלה ירידה ביכולת שלו והוא לא היה יציב הוא לא בין המצטיינים. לכן המצטיין מהספסל הוא מאנו ג'ינבולי השחקן הוותיק מסאן אנטוניו פשוט היה מצויין עם ממוצע נקודות של 12.2 למשחק.

ה-MVP של העונה

בלי ספק קווין דוראנט "העכביש" שנתן עונה מצוינת עם ממוצע של 32 נקודות למשחק והוביל את קבוצתו למקום השני במערב ועקף את קינג ג'יימס מבחינת נתונים הוא ה-מצטיין הגדול של העונה. בהחלט מגיע לו.

דוראנט, ה-MVP של העונה.
דוראנט, ה-MVP של העונה.
קית' אילסון

מאמן העונה

בלי לחשוב פעמיים סטיב קליפורד המאמן הטירון של השארלוט בובקאטס הוכיח בהחלט כי מגיע לו התואר, לקח קבוצה מנמושות הליגה שבשבילה פלייאוף זה בגדר חלום והוביל אותה הכי רחוק שהיה יכול עם שחקנים כמו אל ג'פרסון שהיה טוב שנה שעברה ביוטה אבל לא חשבו שיוכל לסחוב קבוצה לפלייאוף. וכמובן ג'ראלד הנדרסון שהיה מצוין ותרם ממוצע נקודות של 14 נקודות למשחק פשוט שאפו.

So - לאחר שבחרנו את המצטיינים בעונה הסדירה נותר לנו לחכות ולראות איך יגמר הפלייאוף הנוכחי ומי תהיה אלופת ה-NBA.

תגובות