גביע המדינה: עירוני קריית שמונה זכתה בגביע הראשון בתולדותיה. צילום: אורן אהרוני

גביע המדינה: עירוני קריית שמונה זכתה בגביע הראשון בתולדותיה

עירוני קריית שמונה ומכבי נתניה נפגשו בגמר גביע המדינה שנערך הערב (רביעי) באצטדיון רמת גן. קריית שמונה זכתה בגביע הראשון בתולדותיה כשניצחה את נתניה 1-0 משער ענק של אחמד עבאד בדקה ה-97'

עירוני קריית שמונה מליגת העל פגשה הערב את מכבי נתניה מהליגה הלאומית, בגמר גביע המדינה שנערך באצטדיון רמת גן. שתי הקבוצות הגיעו לאחר הכנה מרובה, כאשר מכבי נתניה הבטיחה את חזרה לליגת העל ועירוני קריית שמונה התבססה במקום השלישי בטבלת ליגת העל שמוביל למוקדמות הליגה האירופית

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

הדקות הראשונות של המשחק נפתחו בשליטה של קריית שמונה שתקפה את השער מספר פעמים אך ללא הצלחה. גם מכבי נתניה השיבה אש והגיעה למספר מצבים מסוכנים אך לא כבשה שער. כך שתי הקבוצות התנהלו במשך כל המחצית הראשונה כששתיהן תוקפות את השער ללא הצלחה והמחצית הראשונה הסתיימה לה ב0-0 משמים. את המחצית השנייה הקבוצה הצפונית פתחה טוב יותר ותקפה את השער של אוהד לויטה מספר פעמים אך האחרון עמד איתן ושמר על שער נקי. 

לקראת הרבע האחרון של המשחק קריית שמונה העלתה הילוך בהתקפות לשער ונראתה להוטה יותר וחזקה יותר כששלטה במרכז המגרש עם רועי קהת ו/וויאם עמאשה שבלטו בהתקפות של הלבנים-כחולים. אחרי 90' דקות של עשרות התקפות וניסיונות משני הצדדים שופט המשחק מנשה משיח שרק לסיום המשחק ושלח את שתי הקבוצות להתכונן להארכה.

קהת מול פרץ
קהת מול פרץ © אורן אהרוני

אחרי 97' דקות של יובש זה סוף סוף קרה, אחמד עבאד שבעט כדור שטוח נהדר וקבע 1-0 ענק שנותן לעירוני קריית שמונה את הגביע הראשון בתולדותיה! (בתוך כך קריית שמונה תוגרל בשלב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, והפועל תל אביב תוגרל גם היא בשלב מוקדמות הליגה האירופית בעקבות הזכייה של ק"ש)

עבאד חוגג את שער הניצחון
עבאד חוגג את שער הניצחון © אורן אהרוני
ערן לוי קפטן נתניה מאוכזב
ערן לוי קפטן נתניה מאוכזב © אורן אהרוני
עבאד, גיבור הערב
עבאד, גיבור הערב © אורן אהרוני

 

 

תגובות