צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל יום חמישי אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? חומה מיוחדת במינה מברזיל, גור כלבים שפרץ למגרש בבוליביה וסרטוני פארקור מסוכנים במיוחד

יום חמישי הגיע, אנחנו מריחים את סוף השבוע, ואין זמן טוב יותר מזה לחמשת סרטוני הספורט הטובים ביותר שעשו לנו את השבוע. כמו תמיד, סרטוני כדורגל מדהימים, כדורסל וכמובן קצת פארקור מגניב.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

בשנים האחרונות התרגלנו לראות את ברצלונה וריאל מדריד שולטות בליגה הספרדית, אך השנה הסיפור הוא שונה כפי שאפשר לראות בסיכום הליגה הספרדית ב-19 שניות.


צפו: סיכום הליגה הספרדית ב-19 שניות

מכבי תל אביב נמצאת בקרבות הפלייאוף בליגת ווינר, וממש עוד מעט תיכנס לקרבות הפיינל פור של היורוליג. מאמן הקבוצה דייוויד בלאט סיכם את העונה בצורה מקורית ומשעשעת במיוחד.


צפו: דייוויד בלאט מסכם את העונה של מכבי תל אביב

אמני הפארקור הם אנשים בעלי יכולת אתלטיות נפלאות, וגם חסרי פחד לחלוטין. אבל לא תמיד הכל הולך להם חלק, והחבר'ה האלה יכולים להיפצע קשה עם כל התעלולים והטריקים שלהם כפי שאפשר לראות בסרטון למטה.


צפו: מה קורה כשנכשלים בפארקור?

בדרך כלל כאשר יש בעיטה חופשית בכדורגל התרגיל הוא של הקבוצה המתקיפה, אך קבוצת פונטה פרטה הברזילאית החליטה להפוך את העניינים עם חומה מעניינת ביותר.


צפו: חומה מיוחדת במינה מברזיל

מפעם לפעם אנחנו רואים סרטונים של בעלי חיים פורצים למגרשי כדורגל באמצע משחק. בדרך כלל השחקנים מגלים סבלנות ומחכים שהחיה החמודה תצא החוצה, אך שחקן בוליביאני אחד החליט שהוא לא מוכן לחכות וניסה להרים את הכלב בזנב כאשר רואים שהכלב סובל ביותר. למזלו של הכלב, מביא הכדורים (שהוכתר לגיבור בבוליביה) נחלץ לעזרת הגור הקטן, לפני שהשחקן הרשע הכאיב לו יותר.


צפו: אירוע מיוחד מבוליביה

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

תגובות