סנסציה: מכבי תל אביב בגמר היורליג. צילום: ראובן שוורץ

סנסציה: מכבי תל אביב בגמר היורליג

הצהובים שיצאו למילאנו למשחק קשה מול צסק"א מוסקבה הרוסית העפילו לגמר היורוליג בשניות האחרונות עם ניצחון סנסציוני צמוד 68:67

מכבי תל אביב פגשה הערב (ש') את צסק"א מוסקבה הרוסית בשלב הפיינל פור של היורוליג שנערך במילאנו. הצהובים גברו על הרוסים 68:67 בשניות האחרונות והעפילו לגמר הירוליג שיערך ביום ראשון הקרוב במילאנו. 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

ברבע הראשון מכבי הייתה אגרסיבית והתקפית יותר אך צסק"א שיחקה חזק יותר ואת הרבע הראשון סיימה ביתרון 19:12. ברבע השני מכבי נראתה טוב יותר ושלשה מדהימה של דייויד בלו צימקה את הפער ל21:19 שהשאיר אופטימיות רבה לשחקני מכבי ולאוהדים הרבים שהגיעו לדרבן ולתמוך בקבוצה כשהרבע השני הסתיים בתוצאה 25:22 לצסק"א. 

גם ברבע השלישי הקבוצות היו צמודות אחת לשנייה כשמכבי תל אביב עשתה רבע מטורף עם שלשה שלישית של בלו וגם דיווין סמית' הוסיף שלשה אחת שצימקה את התוצאה יותר ויותר כאשר הרוסים החלו להלחץ כשההפרש בסיום הרבע השלישי עמד על חמש נקודות בלבד. ברבע הרביעי מכבי תל אביב לא הפסיקה לקלוע והצליחה לצמק את התוצאה פעם אחת ל-57:51 פעם שנייה ל-62:57 ובפעם השלישית דקה לסיום, הצהובים צימקו ל-64:61. 

דייויד בלו המשיך עם הערב המצויין שלו וקלע שלשה נוספת שצימקה את הפער שוב לנקודה אחת בלבד! לאחר מכן בשניות האחרונות טיירס רייס קיבל את הכדור וקלע סל מהמם שקובע 68-67 ושולח את מכבי תל אביב לגמר היורליג!!! 

 

תגובות