מי הם הכוכבים מהעולם שלא יקחו חלק במונדיאל הקרוב?. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

מי הם הכוכבים מהעולם שלא יקחו חלק במונדיאל הקרוב?

אל מונדיאל 2014 שיתחיל בקרוב מאוד מאות שחקנים מובילים ניסו להרשים את המאמנים שלהם או להוביל את הנבחרות שלהם הישר לטורניר הנחשק. אבל במונדיאל הקרוב יבלטו בהיעדרותם מספר שחקנים מובילים באירופה, מטר-שטגן ועד איברהימוביץ. מי הם?

מונדיאל 2014 שיחל בברזיל בעוד 26 ימים סוחף עימו התרגשות רבה. עשרות הנבחרות שישתתפו בטורניר הנחשק מקוות להגיע לגמר הגדול ואולי להגשים חלום ולזכות בגביע העולם בכדורגל. מלבד הכוכבים הגדולים בעולם כמו ליאונל מסיכריסטיאנו רונאלדו או ניימאר שישתתפו במונדיאל הקרוב, יש כמה כוכבי כדורגל שלא זכו להגיע למעמד הנחשק בין אם הם נכשלו במוקדמות או לא זומנו לסגל נבחרותיהם. הגיע הזמן להכיר אותם.

 עוד במדור הספורט של פרוגי

מארק אנדרה טר-שטגן

השחקן הראשון שככל הנראה לא יטוס עם נבחרתו לברזיל בעוד 26 ימים הוא שוערה הצעיר של בורוסיה מנשנגדלבאך מארק אנדרה טר/שטגן. טר/שטגן בן ה/22 שמועמד להגיע לאלופת ספרד ברצלונה לא זומן לסגל שפרסמה נבחרת גרמניה למונדיאל הקרוב אך השחקן יכול להתנחם בזה שהסגל הוא כרגע ראשוני ושינויים צפויים בו.

אשלי קול

אחת ההפתעות הגדולות היא אי זימונו של מגנה של צ'לסי האנגלית אשלי קול לסגל נבחרת אנגליה. קול (33) אחד מהשחקנים הוויתקים של נבחרת אנגליה שזומן לסגל הנבחרת בכל הטורנירים הבין לאומיים בה שיחקה אנגליה בשנים האחרונות נופה מסגל נבחרת שלוש האריות כאשר במקומו זומן לסגל לוק שואו מגנה של סאות'המפטון. בתוך כך קול הודיע על פרישת מנבחרת אנגליה.ול

קול, פרש בשיא
קול, פרש בשיא © פייסבוק

ברניסלב איבנוביץ'

שחקן נוסף של צ'לסי שיצפה במונדיאל מהבית הוא הבלם ברניסלב איבנוביץ'. איבנוביץ' בלמה של נבחרת סרביה לא הצליח לסייע לנבחרת בניסיונות להעפיל לשלב הבתים של המונדיאל וכמו חברו להגנה קול יעדר מהטורניר.

גארת' בייל

אחד הכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי והשחקן היקר בעולם גארת' בייל קשרה של ריאל מדריד הוא אחד השחקנים שהיעדרותו מהמונדיאל תבלוט בהחלט. בייל שחקנה של נבחרת ויילס שעיקר כוכביה מצויים בפרמייר ליג כאמור לא העפילה לשלב הבתים של המונדיאל.

בייל, אחד הכוכבים הגדול שיחסרו
בייל, אחד הכוכבים הגדול שיחסרו © פייסבוק

 רוברט לבנדובסקי

רוברט לבנדובסקי, חלוצה הפולני של בורוסיה דורטמונד וחלוץ העתיד של באיירן מינכן גם מצטרף לרשימת הכוכבים שלא ישתתפו במונדיאל הקרוב. לבנדובסקי אחד מהחלוצים הטובים בעולם משחק לצערו, בנבחרת חלשה מדי שלא הצליחה להעפיל בשלבים הסופיים של גביע העולם.

גם לבנדובסקי לא יהיה שם
גם לבנדובסקי לא יהיה שם © פייסבוק

 קרלוס טבס

ההפתעה הבאמת גדולה של השנה תהיה היעדרותו של חלוץ יובנטוס קרלוס טבס הארגנטינאי. טבס, שכבש במדי הגברת הזקנה 21 שערים העונה לא זומן לסגל הסופי של נבחרת ארגנטינה ככל הנראה בגלל ה-כוכב של "אלביסלסטה" ליאונל מסי שפשוט לא ביחסים טובים עם קרליטוס הוא הסיבה העיקרית לכך שהחלוץ המצטיין לא זומן לסגל ארגנטינה.

סמיר נאסרי

סמיר נאסרי, קשרה הצרפתי של מנצ'סטר סיטי גם לא זומן לסגל נבחרתו לקראת המונדיאל דבר שגרר תגובה קשה של הקשר ומקורביו שהעבירו ביקורת קשה על מאמן הטריקולור דידייה דשאן לדוגמה בת זוגו של נאסרי כתבה על המאמן הצרפתי בחשבון הטוויטר שלה "שתז*** צרפת ושיז*** דשאן! איזה מנג'ר חרא!" דשאן לא בחר לשתוק והגיש תביעה על בת זוגו של נאסרי בגין "העלבה ציבורית". כנראה שהסיפור הזה הלך לו רחוק מדי...

זלאטן איברהימוביץ'

השחקן האחרון שנועל את הרשימה שלנו הוא זלאטן איברהימוביץ'. זלאטן, שהפך לאחד החלוצים הטובים והמובילים בעולם בעקבות התקופה המצויינת שלו עם אלופת צרפת פריס סן ז'רמן הוא ללא ספק אחד השחקנים שהחיסרון שלו יורגש. איבהרימוביץ' קפטן נבחרת שבדיה הודח יחד עם נבחרתו במשחק קשה מאוד נגד פורטוגל ויקווה לחזור במונדיאל 2018.

זלאטן, נכשל מול פורטוגל
זלאטן, נכשל מול פורטוגל © פייסבוק

 

תגובות