מזל טוב: אתלטיקו מדריד זכתה באליפות ספרד. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

מזל טוב: אתלטיקו מדריד זכתה באליפות ספרד

אתלטיקו מדריד פגשה הערב את ברצלונה בקרב על אליפות ספרד. הקולצ'ונרוס סיימו בתיקו 1-1 עם האלופה היוצאת ברצלונה שהספיק לאליפות העשירית בתולדות אתלטיקו. כבש לברצלונה: אלכסיס סאנצ'ס (34'). כבש לאתלטיקו: דייגו גודין (42')

הערב (ש') אתלטיקו מדריד פגשה את ברצלונה בקרב על אליפות ספרד. אחרי שריאל מדריד הייתה המועמדת המובילה לזכות באליפות ובארסה ואתלטיקו היו דחוקות מאחור הגיעה הנפילה של הבלאנקוס שאפשרה לקולצ'ונרוס להתלבש על הפסגה ולחכות עד למחזור האחרון בו תתמודד על האליפות. משחק האליפות הסתיים בתוצאת תיקו 1-1 שהספיקה לאתלטיקו לזכות באליפות העשירית בתולדותיה.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

בדקות הראשונות שתי הקבוצות הגיעו למצבים במטרה להגיע ליתרון מוקדם ולהיות רגועים עד לסיום המשחק. בדקה ה-15' של המשחק דייגו קוסטה חלוצה הספרדי של אתלטיקו נפצע והוחלף רגע ששבר את אתלטיקו שהייתה בלחץ רב להמשך המשחק. בדקה ה/21' הסיוט של אתלטיקו המשיך כאשר ארדה טוראן הקשר הטורקי סימן לספסל כי אינו יכול להמשיך והוחלף גם הוא.

בדקה ה-34' החיסרון של שני כוכבי אתלטיקו כנראה השפיע יותר מדי ואלכסיס סאנצ'ס שקיבל כדור נהדר מליאונל מסי שחרר פצצה ישר לשער של טיבו קורטואה וקבע 1-0 ענק לבארסה. בדקה ה-49' דייגו גודין קלט כדור קרן שהוגבה לרחבה נגח את הכדור לשער וקבע את תוצאת המשחק תיקו 1-1 שנותן לאתלטיקו מדריד את אליפות ספרד.

 

תגובות