צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל יום חמישי אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? פנדל מטורף כאן מישראל! הוצאת כדור חוץ מדהימה הישר ממקסיקו ומקרה MMA מוזר במיוחד

יום חמים ונעים היום, וזה יופי של זמן לראות את כל סרטוני הספורט הנפלאים שעשו לנו את השבוע. אחרי העידרות קטנה בשבוע שעבר חמשת סרטוני הספורט של השבוע של פרוגי בשיתוף עם אתר ישראספורט חוזרים!

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

בשבוע שעבר קבוצת מעלות-תרשיחא עלתה לליגה א' אחרי משחק מותח במיוחד מול הפועל דלית אל כרמל. מעלות עלו בפנדלים, כאשר הפנדל המנצח היה אחד המשוגעים תראו.


צפו: הפנדל המטורף מהמשחק המותח

ביום ראשון הסתיימה הליגה המקסיקנית עם אליפות של לאון שניצחה את פאצ'וצ'ה 0-2. אחד המהלכים הבולטים במשחק היה הוצאת החוץ של חואן חוזה ואסקז מלאון. משום מה, המגן בן ה-26 החליט להוציא את כדור החוץ עם סלטה מדהימה. האמת, הוא הטיס את הכדור מהר, מאוד מהר.


צפו: כדור החוץ המדהים

 לפעמים רגעי הספורט הכי נדירים מגיעים מספורטאים חובבנים. במהלך קרב MMA חובבני, מייק פנטנגו כיסח ליריבו את הצורה, אבל במקום לגמור את הקרב עם נוקאווט, הוא החליט להיכנע.


צפו: המקרה המוזר מה-MMA

ברונו חאבייר הברזילאי נחשב לשחקן כדורגל החופים הטוב בעולם, הסרטון למטה מבהיר מדוע. ביום שבת, ברונו חאבייר הבקיע את השער המטורף הזה נגד נבחרת גרמניה, והתיאור של הסרטון ביוטיוב אומר הכל - 'יתכן וזה השער הטוב אי פעם...' מדהים!


צפו: השער המטורף

אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על ריאל מדריד בגמר היורוליג אלפי אוהדי מכבי יצאו לרחובות מילאנו כדי לחגוג את הניצחון הענק. כשהם צועדים ברחובות, ניצבה מול אלפי האוהדים הצהובים מפגינה פרו פלסטינית, ורק חומה של אנשים מנעה עימות אלים.


צפו: הרגע הפחות משמח מגמר היורוליג

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

תגובות