הערב: גמר ליגת האלופות, ריאל מול אתלטיקו. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

הערב: גמר ליגת האלופות, ריאל מול אתלטיקו

שתי הקבוצות מעיר הבירה של ספרד יפגשו הערב בפעם האחרונה העונה לקרב הגדול גביע ליגת האלופות. דייגו קוסטה בספק, פפה ובנזמה עשויים לפתוח בספסל

הערב (ש') ב-21:45 כל העולם יהיה מרותק למסך הטלוויזיה ויצפה במשחק הגדול בעולם, גמר ליגת האלופות. הגמר שיערך באצטדיון האור בליסבון פורטוגל, יפגיש את שתי הקבוצות מעיר הבירה של ספרד אתלטיקו מדריד וריאל מדריד. שתי הקבוצות מגיעות אחרי עונה טובה בליגה ומקוות לעשות היסטוריה ולזכות בגביע הנחשק. 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

אתלטיקו מדריד, אלופת ספרד, תגיע למשחק כשהכוכב שלה דייגו קוסטה הברזילאי/ספרדי פצוע ועשוי לפתוח את המשחק מהספסל אחרי שעבר טיפול דחוף אצל ה"מכשפה הסרבית", ונצפה כשיר למשחק באימונים המסכמים של אתלטיקו. גם ארדה טוראן הקשר הטורקי נמנה בין רשימת הפצועים של הקולוצ'ונרוס וכמו קוסטה מצבו כרגע לגבי המשחק אינו ברור אך הוא עשוי לשבת על הספסל.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו, עדיין אופטימיים בצד האדום
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו, עדיין אופטימיים בצד האדום © פייסבוק

ובצד הלבן, ריאל מדריד מחזיקת גביע המלך הספרדי שהייתה לאחרונה בחששות בקשר לכשירותו של הקשר הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו התבשרה כי CR7 יוכל לקחת חלק במשחק אך הדאגות של הבלאנקוס לא נגמרו. בלמה של ריאל פפה בספק גדול למשחק.

שחקני ריאל באימון, למרות הכל עדיין פייבוריטית
שחקני ריאל באימון, למרות הכל עדיין פייבוריטית © פייסבוק

הבלם צפוי להיעדר מכיוון שחש בכאבים במהלך האימון המסכם של ריאל ואותו עשוי להחליף הבלם הצעיר רפאל וראן. קארים בנזמה החלוץ הצרפתי של ריאל גם היה בספק למשחק אך באימון המסכם הוא נראה טוב ויכל לרוץ ולבעוט וכרגע יש אופטימיות רבה לגבי כשירותו למשחק.

So - הערב יערך גמר ליגת האלופות ריאל-אתלטיקו מי תהיה הזוכה הגדולה?! 

תגובות