התגעגעתי אז באתי: זאמורה החזיר את ק.פ.ר לפרמיירליג. ג'ואי בארטון משמאל, יכול לחגוג עלייה. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

התגעגעתי אז באתי: זאמורה החזיר את ק.פ.ר לפרמיירליג

קווינס פארק ריינג'רס פגשה היום (ש') את דרבי קאונטי בגמר פלייאוף העלייה לפרמייר ליג שער אחד של זאמורה (90') גרם הטריף את הקהל בוומבלי והחזיר את ק.פ.ר לליגה הראשונה. יוסי בניון לא שותף

קצת לפני גמר ליגת האלופות שיתקיים הערב. באנגליה התקיים גמר לא פחות חשוב בו פגשה קווינס פארק ריינג'רס מלונדון את דרבי קאונטי מדרבי בגמר פלייאוף העלייה לפרמייר ליג. שער מדהים של בובי זאמורה בדקה ה-90' נתן לק.פ.ר את הכרטיס לפרמייר ליג.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה חלשה יחסית והתקשו להגיע למצבים כשרוב המשחק התנהל במרכז המגרש ומדי פעם אחת הקבוצות מנסה לברוח לכיוון השער של היריבה אך ההגנות עמדו חזק ומנעו כל פריצה לרחבה לפחות בחצי הראשון. את המחצית השנייה דרבי פתחה טוב יותר ותקפה את השער של ק.פ.ר מספר פעמים אך ללא הצלחה.

לקראת הרבע האחרון של המשחק ק.פ.ר שנותרה בעשרה שחקנים התגוננה ולא יצאה קדימה והיה נראה כי חניכיו של הארי ראנדפ מוותרים על המשחק. בדקה ה-90' קיו מדרבי ניסה להרחיק את הכדור מהרחבה אך טעות איומה גרמה לאיבוד הכדור בובי זאמורה השתלט על הכדור ובעט לשער מקרוב וקבע 1-0 קטן ענק לק.פ.ר שנתן לה את הכרטיס לפרמייר ליג אחרי שירדה לליגת המשנה בעונה שעברה.

דרבי תסיים את העונה במקום השלישי ותעלה יחד עם ברנלי ולסטר סיטי לפרמייר ליג בעונה הבאה. בנוסף, קיבלו הלונדונים מענק עלייה עצום בסך 80 מיליון ליש"ט שיוכל לעזור בין היתר לרכש מאסיבי לעונה הקרובה.

 

תגובות