בזמן הכי לא מתאים: דייגו קוסטה עשוי להחמיץ את המונדיאל. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

בזמן הכי לא מתאים: דייגו קוסטה עשוי להחמיץ את המונדיאל

דייגו קוסטה חלוץ נבחרת ספרד קיבל בשורות קשות אחרי ההפסד לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות. השחקן עשוי להיעדר ממשחקי המונדיאל שיחלו בעוד 19 ימים

אחרי שאתמול (שבת) אתלטיקו מדריד נחלה את אחד ההפסדים הקשים ביותר שלה מבחינה מורלית כשהפסידה 4/1 לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות. היום מתקבלת עוד בשורה לא משמחת במיוחד לקולוצ'ונרוס. דייגו קוסטה, ששיחק שמונה דקות בלבד בגמר ליגת האלופות עשוי להחמיץ את משחקי המונדיאל שיחלו בקרוב.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

דייגו קוסטה, חלוצה הברזילאי-ספרדי של אתלטיקו מדריד שנפצע בחודש שעבר במשחק הליגה של אתלטיקו נגד חטאפה היה בטוח כי יוכל להתאושש מהפציעה ולהגיע לגמר ליגת האלופות אחד המשחקים החשובים ביותר של אתלטיקו כשיר אך באותו הערב קוסטה שעלה בהרכב של אתלטיקו לא שרד במגרש יותר משמונה דקות והוחלף.

כיום, אוהדי נבחרת ספרד והחלוץ עצמו מקבלים בשורה קשה מאוד (כזכור דייגו קוסטה ברזילאי בעל אזרחות ספרדית בחר לשחק בנבחרת ספרד מאשר בנבחרת ברזיל) החלוץ עשוי להיעדר ממונדיאל 2014 שיערך בעוד 19 ימים. שחקן נוסף שיעדר מהסגל של דל בוסקה מאמן ספרד באופן ודאי הוא קשר באיירן מינכן טיאגו אלקנטרה שלא יכלל בין 21 השחקנים שיצאו עם הנבחרת האדומה לקראת גביע העולם. 

 

תגובות