מדהים: בנות פחות מ-10 וכבר בטריאתלון נשים. מאי ויהלי. צילום: ירון ברנר

מדהים: בנות פחות מ-10 וכבר בטריאתלון נשים

טריאתלון הנשים הרצליה יוצא לדרך ובו ייקחו חלק כ-1,500 נשים. בין הנרשמות יש את מאי אבנון ויהלי ויתקין מתל אביב. עד כמה הן רואות משחקי ספורט ומה הטיפ שלהן לספורטאים הצעירים? מה שהכי חשוב זה כמובן - שהן לא פוגעות בלימודים

טריאתלון הנשים הרצליה יוצא לדרך זו השנה ה-21 שלו ביום שבת ה-31 במאי ובו ייקחו חלק כ-1,500 נשים. בין הנרשמות יש את מאי אבנון ויהלי ויתקין מתל אביב. עד כמה הן רואות משחקי ספורט ומה הטיפ שלהן לספורטאים הצעירים? מה שהכי חשוב זה כמובן - שהן לא פוגעות בלימודים.

עוד במדור הספורט של פרוגי:

השתיים מתאמנות מזה כמה חודשים במועדון נוער בשם "טריאתלטים" בהובלת חלי רוזנשטיין ואילן גולדמן, אלופי ישראל לשעבר בטריאתלון. המועדון מאמן ומדרבן צעירים וצעירות לקחת חלק בתחרויות ספורט בישראל. במסגרת האימונים שמעו השתיים על הטריאתלון שמיועד לנשים בלבד והן החליטו שהן רוצות לראשונה לקחת חלק בחוויה הזו.


הגשה: אלון אלבכרי | עריכה: אלכס נסטר | צילום: אבי חי וניצן דרור | סאונד: עידן ארבל | הפקה: לירון צ'יפסר | איפור: מיכל הלוי

יהלי ויתקין מאז ומעולם אהבה ספורט, כבר מגיל צעיר היא רוכבת על רולר בליידס ואפילו בשנה האחרונה היא לוקחת חלק בקבוצת כדורסל. מאי אבנון גם כן אהבה מגיל צעיר את הספורט - היא משתתפת בחוג התעמלות קרקע כמה שנים, רוכבת על רולר בליידס ואפילו הייתה שוחה תקופה.

טריאתלון הנשים בהרצליה המשלב בתוכו שלושה מקצים: שחייה, רכיבה על אופניים וריצה, מתקיים השנה כפרויקט העצמה נשית ומעודד נשים בכל הגילאים לקחת חלק (מגילאי 8-75) גם אם הן מעולם לא עסקו בספורט. המוטו שמוליך את הטריאתלון הוא "כל אחת מנצחת" ולכן בחורות רבות נרשמות ולא חוששות לקחת חלק כמו ביתר תחרויות הספורט המשלבות בנים ובנות כאחד.

תגיות
תגובות