נפרדנו כך: אדלשטיין עוזב את הפועל תל אביב. צילום: עוז מועלם

נפרדנו כך: אדלשטיין עוזב את הפועל תל אביב

היום (חמישי) התקבלה הודעה מהנהלת הפועל תל אביב על עזיבתו של המאמן ארז אדלשטיין בשלוש השנים האחרונות. כאמור אדלשטיין מאמן גם את נבחרת ישראל בכדורסל

היום (חמישי) הנהלת הפועל תל אביב הודיעה על עזיבתו של ארז אדלשטיין מאמן הקבוצה לאחר שלוש שנים מוצלחות בהן אימן את הפועל. המאמן המועטר שמונה לאימון הנבחרת הלאומית החליט להפסיק את פעילותו בהפועל תל אביב בטענה שהוא רוצה להתרכז בקמפיין הנוכחי של הנבחרת ולהעפיל לאליפות אירופה.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

אדלשטיין, הגיע להפועל תל אביב בעונת 2011-12 והעפיל לליגת העל עם הקבוצה בצורה מדהימה. עונה לאחר מכן הצליח לנצח את היריבה השנואה מכבי תל אביב לאחר יובש של שבע שנים ללא ניצחון. באותה עונה העפילה הפועל גם לרבע גמר הפלייאוף, בעונה הנוכחית הפועל סיימה במקום הרביעי והעפילה לחצי גמר גביע המדינה.

לאחרונה, מונה אדלשטיין לתפקיד מאמן נבחרת ישראל בכדורסל הדבר שהוביל לעזיבה שלו את הקבוצה האדומה. כמו כן אדלשטיין ידוע כמאמן שאוהב לקדם שחקנים ישראלים וידוע בתור המאמן הישראלי הבכיר ביותר בארץ. בין המועמדים להחליפו עלו שמות כמו עודד קטש, דני פרנקו, אריק שיבק וצביקה שרף. ביום ראשון הקרוב, תתכנס הנהלת הפועל במטרה להחליט על זהות המאמן החדש.

 

 

תגובות