צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל יום חמישי אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? בעיטת הפנדל הגרועה בהיסטוריה, מעשה מרגש במיוחד ממתאגרף קשוח וסרטון מדהים ומיוחד לריאל מדריד

יום חמישי כאן ושבוע גדוש בספורט עבר עלינו. כל כך הרבה סרטוני ספורט נפלאים ראינו השבוע אז ניסינו לרכז את החמישה הטובים ביותר, ואנחנו בהחלט מקווים שהצלחנו. אז יאללה נתחיל!!

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

לפעמים רגעי הספורט הכי נדירים מגיעים מספורטאים חובבנים. במהלך קרב-MMA חובבני, מייק פנטנגו כיסח ליריבו את הצורה, אבל במקום לגמור את הקרב עם נוקאווט, הוא החליט להיכנע.


צפו: המקרה המוזר מה-MMA

יא אלוהים, זה כל כך גרוע. צ'וקריצקי אירחו את רדניצקי במשחק בליגה הסרבית. צ'וקריצקי שממקומים במקום החמישי בליגה זכו בפנדל, והחלוץ הותיק ננאד מירוסאבלייביץ' היה זה שהלך לבעוט. שחקן בן ה 36 ששיחק בעבר באולימפיאקוס, פרטיזן בלגרד וגם בליגה הראשונה בספרד העמיד את מועמדותו לפנדל הגרוע בהיסטוריה.


צפו: הפנדל הגרוע בעולם?

קבצן קיבל את ההפתעה של החיים שלו כאשר המתאגרף אדריאן ברונר עצר לידו עם רכבו. ברונר החליט לתת לאיש הזר 1000 דולר (!!!) במזומן, מה שהשאיר את הבנאדם בהלם טוטאלי. זה נראה כמעט יותר מדי טוב כדי להיות אמיתי, אבל המתאגרף אמר לו שזה חשוב לו ושהוא באמת מתכוון לזה.


צפו: מה תגידו על זה?

זוכרים את הרכב הדאנס ונגה בויז שהוציא לא מעט להיטי קיץ? אז להרכב יש להיט מונדיאל חדש 2 Brazil, או בשמו המפורסם יודע – קליפ הציצים.


צפו: קליפ הציצים

הניצחון של ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות ממשיך להשאיר את אוהדי הבלנקוס שמחים ומאושרים, וכדי לסם את התחושות והרגשות אוהד אחד החליט להכין אוסף של אוהדי ריאל מסביב לעולם מגיבים לשער השוויון של סרחיו ראמוס בדקה ה-93'.


צפו: סרטון הזכייה המדהים של ריאל

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

תגובות