כמעט שם: 81:77 למכבי תל אביב על חיפה. צילום: מור שאולי

כמעט שם: 81:77 למכבי תל אביב על חיפה

אלופת אירופה ואלופת ישראל נפגשו הערב למשחק ראשון בין שניים בגמר פלייאוף ליגת ווינר ופשוט נתנו משחק עם הרבה לחימה הקרבה וכדורסל, עכשיו נותר רק לספור את השעות עד ליום רביעי בו יערך משחק הגמר השני

סדרת הגמר של עונת 2013/2014 יצאה היום לדרך ברוממה שבחיפה, במשחק גדול בין אלופת אירופה מכבי תל אביב לאלופת ישראל היוצאת מכבי חיפה. לפני תחילת המשחק הקהל הירוק והקהל הצהוב פשוט עשה אווירה מחשמלת ואנחנו רק חיכינו לשריקת הפתיחה.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

את המשחק המארחים פתחו בהתלהבות ורצו ל5-0 מהיר אך אלופת אירופה לא נתנה להם לברוח ומהר מאוד הצליחו הצהובים להשיג את השיויון. אף קבוצה לא הצליחה לפתוח פער משמעותי, עד שנכנס טיירס רייס למשחק, ה-MVP של הפיינל פור פשוט שטף את המגרש גם במבצעים אישיים וגם בפירגון ענק לחבריו לקבוצה ובסיומו של הרבע הראשון הצהובים מובילים 27-19.

הרבע השני נפתח בעברה טכנית מטופשת לאינגלס שזרק מילים מיותרות לדני פרנקו באותם רגעים היה ניראה שחיפה חוזרת למשחק  במהלכים יפים של דונטה סמית' ורנדל, אך חניכיו של בלאט לא נתנו לזה לקרות והגנה חזקה גרמה לבלבול בהתקפת הירוקים מה שגרם להרבה מתפרצות של הקבוצה מהמרכז. לקראת סיום המחצית רנדל ניסה למזער נזקים אבל סופו וטיירס רייס לא נתנו לזה לקרות ושמרו על הפרש דו ספרתי במחצית 47-37.

את המחצית השנייה הירוקים פתחו בטירוף. סלים קלים של סמית', רנדל ויבזורי מחקו את יתרון של 10 נקודות מהמחצית, עוד שלשה של יבזורי והינה אנחנו בשיווין 57-57. מהרגע הזה ועד לסוף הרבע היה רק שחקן אחד על המגרש והוא טיירס רייס שפשוט עשה הכל על המגרש חטף מסר וקלע. רייס סיים את הרבע עם 25 נקודות ונותן לקבוצה בצהוב יתרון 69-62 לאחר שלושה רבעים.

הרבע האחרון ברוממה התחיל מנומנם כששתי הקבוצות לא קלעו והרבו לאבד כדורים, ולאחר ארבע דקות ברבע התוצאה הייתה 70-62 לקבוצה מהמרכז. אבל שוב שני הכוכבים של דני פרנקו, דאגו להחזיר אותו למשחק והינה אנחנו שוב בשיווין 70-70 שלוש דקות לסיום. לחיפאים היו לא מעט הזדמניות לקחת את הובלה לראשונה מהרבע הראשון אך הכדור פשוט לא נכנס ומכבי ידעה לנצל את זה, 40 שניות לסיום כשהם מובילים בהפרש שלוש רייס נתן כדור לבלו לשלשה חופשית ובלו סגר את הסיפור לערב זה.

בסיומו של מותחן  אלופת אירופה מנצלת 81-77 במשחק גדול מה שרק נותן לנו תאבון למפגש הקובע ביום רביעי בהיכל נוקיה...

 

תגובות