הערב: ברזיל נגד קרואטיה במשחק הפתיחה של המונדיאל. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

הערב: ברזיל נגד קרואטיה במשחק הפתיחה של המונדיאל

הערב (23:00), נבחרת ברזיל תפגוש את נבחרת קרואטיה במשחק הפתיחה של מונדיאל 2014 באצטדיון ארנה סאו פאולו. האם הסלסאו ישיגו ניצחון ראשון במשחק הפתיחה? או שדווקא הקרואטים יפתיעו?

הערב, מונדיאל 2014 יצא לדרך באצטיון ארנה סאו פאולו שבברזיל. המשחק הראשון יפגיש את הנבחרת המארחת, נבחרת ברזיל מול נבחרת קרואטיה. כמה שעות לפני המשחק הגדול הגיע הזמן לניתוחים והימורים לקראת פתיחת משחקי גביע העולם.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

נבחרת ברזיל, הנבחרת המארחת של הטורניר מגיעה כפייבוריטית גדולה לזכייה בגביע העולמי אחרי מספר משחקי הכנה חיוביים במיוחד בהם הציגה יכולת גבוהה מאוד. לנבחרת ברזיל יש כמה כוכבים גדולים מהכדורגל העולמי שיתרמו רבות מהיכולת שלהם במסע של הסלסאו לגביע. כאמור ה-כוכב הגדול של נבחרת ברזיל הוא ניימאר שישחק לצד האלק ופרד בהתקפה.

נבחרת ברזיל בורכה גם בחולית התקפה משובחת שכוללת בין היתר את טיאגו סילבה, דויד לואיז, מרסלו ודני אלבס. הבעיה היחידה בנבחרת של סקולארי היא קישור לא שופע במיוחד. השחקן הבולט ביותר בקישור הסלסאו הוא אוסקר מצ'לסי שישחק לצד פאוליניו מטוטנהאם ולואיס גוסטבו.

מנגד עומדת לה נבחרת קרואטיה, הקרואטים שלא הצליחו להעפיל למונדיאל 2010 בדרום אמריקה העפילו למונדיאל הנוכחי כשסיימו במקום השני בבית במוקדמות המונדיאל. לנבחרת קרואטיה בשונה מנבחרת ברזיל יש קישור משובח שכולל בין היתר את לוקה מודריץ' מריאל מדריד ואיבן ראקיטיץ' שצפוי לעבור לברצלונה מסיביליה.

נבחרת קרואטיה, מעולם לא העפילה לגמר של טורניר יוקרתי ומלבד נבחרת ברזיל שנמצאת איתה בבית מספר 1 יש גם את נבחרת קמרון ואת נבחרת מקסיקו כך שסיכוי ההעפלה של הקרואטים גבוהים למדי.

 

תגובות