חמשת סרטוני הספורט של השבוע: והפעם בסימן מונדיאל. צילום: צילום מסך מהסרטון

חמשת סרטוני הספורט של השבוע: והפעם בסימן מונדיאל

כמו בכל יום סוף שבוע אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה יהיה לנו השבוע? חמישה סרטונים בסימן מונדיאל!

הסופ"ש כבר כן וזה תמיד משמח, אבל עזבו את סוף השבוע. אתמול התחיל מונדיאל 2014 בברזיל, חמשת הסרטונים שלנו השבוע יהיו בסימן המונדיאל.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

בדרום אמריקה השופט מסמן את המרחק של החומה עם ספריי לבן על מנת ששחקנים יעמדו תשעה מטרים מהכדור ולא יגנבו כמו שאנחנו מכירים ממשחקים באירופה. במהלך הניצחון 1-0 של פוטרטוגל על מקסיקו, אנדרס גוארדדו חוסה וסקז המקסיקנים קיבלו טיפול ספריי מיוחד לנעליים שלהם כשלא עמדו תשעה מטרים מהכדור, לשופט זה לא הפריע והוא סימן את הנעליים שלהם עם ספריי.


צפו: מקרה הספריי המשעשע

הסרטון הבא הוא מחווה מיוחדת לכמה מהשערים הכי גדולים בהיסטוריה של הגביע העולמי, וכל השערים המפורסמים נמצאים שם. שער הסולו המופלא של רוברטו באג'יו נגד צ'כוסלובקיה ממונדיאל 90', שער הסולו האגדי של דייגו מארדונה נגד אנגליה ממקסיקו 86', השער הענקי של מייקל אואן נגד ארגנטינה ב98' ועוד רבים ויפים.


צפו: כל השערים הגדולים של המונדיאל

קוטארו טוקודה הוא שם גדול בעולם כדורגלני הפריסטייל. טוקודה, אלוף פריסטייל הוא כוכב ענק ביפן, והוא גוייס לפרסומת מונדיאל לנודלס. בסרטון רואים את טוקודה מחופש לסמוראי, לבוש מכף רגל ועד ראש בבגדים המסורתיים עושה ביצועי פריסטייל מטורפים מול ברזילאים. בסיום הסרטון הוא עושה קרב פריסטייל עם ברזילאי. איך זה קשור לנודלס? תשפטו בעצמכם.


צפו: הפרסומת החדשה לנודלס

זוכרים את אנקל דרו (קיירי אירווינג מחופש לאיש זקן שמשחק כדורסל)? אז עכשיו תכירו את 'אל אבואלו ממו'. כדורגל הפריסטייל האדיר שון גרנייה, בעזרת חברת Coppel התחפש לאל אבואלו ממו והגיע לשכונה לשחק כדורגל. בהתחלה הוא נתן לשחקנים האחרים לעשות ממנו צחוק, ואז הוא הראה את מה שהוא יודע. גרנייה עבר, הטעה, סובב ובעיקר בלבל את השחקנים האחרים עם ביצועים שעוד לא ראיתם. התגובות של השחקנים והקהל היו אדירות.


צפו: הסרטון האדיר

נייקי עשו זאת שוב! חברת הביגוד הענקית שחררה פרסומת ענקי למונדיאל. במקום לעשות 'עוד פרסומת רגילה', נייקי הפיקה סרטון באורך חמש וחצי דקות, שהוא למעשה סרט קצר. הסרטון שוחרר עם התיאור:"המשחק האחרון הוא סיפור על כדורגל מסוכן נגד כדורגל בטוח." "המדענים והמשובטים רוצים להוכיח שכדורגל ללא סיכונים הוא יעיל יותר". רונאלדו הברזילאי והשחקנים האמיתיים לא הסכימו, והם מוכנים לסכן הכל כדי להוכיח שהמדענים טעות ויש רק דרך אחת לגלות מי צודק: המשחק האחרון". מופיעים כמצויירים: כריסטיאנו רונאלדו, ווין רוני, ניימאר, זלאטן איברהימוביץ', אנדרסה אינייסטה, דויד לואיז, פרנק ריברי, טים האוורד וכמובן רונאלדו הברזילאי.


צפו: הפרסומת הגדולה מהחיים

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

תגיות
תגובות