הנקמה הושלמה: 5-1 מטורף להולנד על ספרד. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

הנקמה הושלמה: 5-1 מטורף להולנד על ספרד

האורנג' חגגו ניצחון מטורף 5-1 על נבחרת ספרד בשיחזור משחק הגמר מ-2010 אך הפעם ניצחו והשלימו נקמה מתוקה. כבש לספרד: צ'אבי אלונסו (27' פנדל). כבשו להולנד: רובין ואן פרסי (44', 72'), אריאן רובן (51', 80') סטפן דה פריי (61')

עכשיו אפשר לומר כי מונדיאל 2014 בברזיל יצא לדרך. נבחרת ספרד אלופת העולם פגשה את סגניתה ממונדיאל 2010 נבחרת הולנד בשחזור משחק הגמר שבו כאמור הפסידה נבחרת הולנד 1-0 לספרד בהארכה. הערב, ההולנדים החזירו את הכבוד האבוד כשקרעו את נבחרת ספרד 5-1.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

המשחק נפתח בשליטה של האורנג' שתקפו את השער מספר פעמים בדקות הראשונות מנגד הספרדים היו קצת מנומנמים ותקפו מדי פעם. בדקה ה-26' נשרק פנדל שנוי במחלוקת לטובת נבחרת ספרד, פנדל שלא היה כשדייגו קוסטה חלוץ אתלטיקו מדריד צלל ללא סיבה לדשא. צ'אבי אלונסו לקח את הבעיטה והעלה את ספרד ל1-0.

בדקה ה-44' נבחרת הולנד חזרה לעצמה בשער גדול מהחיים של חלוץ מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי שניצל את זה שקסיאס יצא מהשער ונגח כדור מדהים שמחזיר את הולנד למשחק ונותן 1/1 לפני הירידה למחצית. כנראה ששער השיוויון הימם את ספרד כי בדקה ה/51' אריאן רובן קשרה של באיירן מינכן השתלט על כדור נהדר וכבש בבעיטה עוצמתית והעלה את נבחרת ספרד ל2-1.

הנגיחה המטורפת של ואן פרסי
הנגיחה המטורפת של ואן פרסי © פייסבוק

בדקה ה-61' מהלך שהתחיל אצל רובין ואן פרסי שאיבד את הכדור כשנתקל באיקר קסיאס עבר לבלם הולנד סטפן דה פריי שגילגל את הכדור לרשת ועשה 3-1 גדול שגרם לספרדים להיות בהלם. אם חשבתם שהבליץ ההולנדי נגמר אז טעיתם. בדקה ה-81' ואן פרסי עושה זאת שוב, קסיאס איבד כדור ברחבה ו-ואן פרסי השתלט על הכדור וכבש את השני שלו למשחק. בדקה ה-80' הכל היה גמור עבור ספרד, גם רובן לא הסתפק באחד ובמבצע אישי מדהים ששיתק את כל הגנת ספרד רובן כבש את החמישי שנותן להולנד נקמה מתוקה על נבחרת ספרד עם ניצחון ענק במשחק הראשון של הנבחרות בשלב הבתים.

 

תגובות