אדום לנצח? ורמוט האריך את חוזהו בהפועל ל-5 שנים. צילום: אורן אהרוני

אדום לנצח? ורמוט האריך את חוזהו בהפועל ל-5 שנים

הקשר של האדומים שהיה קרוב לעזיבה בקיץ האחרון הסכים לקצץ בשכרו וחתם על הארכת חוזה לחמש שנים נוספות. יפרוש במדים האדומים?

קשר הפועל תל אביב גילי ורמוט, שחזר לשדים האדומים לפני כשנתיים אחרי תקופה לא מוצלחת במיוחד באירופה כבר היה מועמד לעזוב את הקבוצה שעברה מתיחת פנים רצינית לאחרונה עם מינויו של אייל ברקוביץ' כמנג'ר חתם על חוזה חדש אצל האדומים לחמש שנים נוספות.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

ורמוט, שגדל בהפועל חיפה ועבר בהמשך להפועל תל אביב הפך תוך זמן קצר לשחקן חשוב מאוד בהרכב של האדומים והיה חלק מקבוצה שזכתה באליפות וארבעה גביעי מדינה. לאחר עונתו הראשונה בהפועל יצא ורמוט לגנט הבלגית ואחרי עונה סבירה חזר לאדומים.

ב-2011 ניסה ורמוט את מזלו באירופה בפעם השנייה כשחתם בקייזרסלאוטרן הגרמנית אך גם שם גילי לא מצא את מקומו ונדד לעונת השאלה בהולנד. בתום אותה העונה חזר לסגל הקבוצה הגרמנית ונרכש שוב על ידי הפועל תל אביב. לאחרונה, בעקבות שינויים כלכליים גדולים בהפועל תל אביב שמועות רבות דיווחו כי ורמוט צפוי לעזוב את הפועל כשאחת הקבוצות שהכי רצו לקלוט את השחקן היא היריבה העירונית של הפועל אלופת המדינה מכבי תל אביב. 

הערב, חתם ורמוט על חוזה חדש ל-5 שנים בהפועל תל אביב והוא צפוי לסיים את הקריירה הדי מוצלחת שלו במדים האדומים. אחרי החתימה מסר ורמוט:"היה לי ברור שאני נשאר בהפועל, זה הבית שלי ואותו לא מחליפים. אני מאושר ושמח על האפשרות שניתנה לי לקשור את עתידי המקצועי במועדון לתקופה ארוכה ומודה להנהלת הקבוצה, לעידו חג'ג', חיים רמון, איל ברקוביץ' וכמובן לכל האוהדים על האמון והתמיכה".

 

תגובות