צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל יום חמישי אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? רונאלדו הברזילאי במשחק טניס משוגע, ישראל שוב עם קליפ נכנסת למונדיאל ואיך צחקו הפעם על לואיס סוארס?

יום חמישי כאן ושבוע גדוש בספורט עבר עלינו. כל כך הרבה סרטוני ספורט נפלאים ראינו השבוע אז ניסינו לרכז את החמישה הטובים ביותר, ואנחנו בהחלט מקווים שהצלחנו. אז יאללה נתחיל!!

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

ממש חבל שלא זכינו לראות עוד ביצועים של רונאלדו הברזילאי על מגרש הכדורגל. שחקן העבר של ברצלונה וריאל מדריד שכזכור סבל מבעיות בריאות שבסופו של דבר גרמו לו לפרוש מכדורגל. אבל למרות הפרישה, כולנו יודעים שכישרון ויכולת עדיין יש לרונאלדו, ובסרטון למטה הוא משחק טניס נגד חסוס דה מיגל, וגם מנצח בצורה מיוחדת ביותר.

צפו: רונאלדו VS חסוס דה מיגל
 

מונדיאל 2014 כבר נמצא בעיצומו והיום אנחנו מגלים שהאגו נמצא גם באימונים של הנבחרות, כפי שאפשר לראות, פרננדיניו ממנצ'סטר סיטי לא אהב שניימאר השפיל אותו עם תרגיל מטורף באימון נבחרת ברזיל אז הוא הוריד אותו לדשא בעבירה.

צפו: פרננדיניו נוקם בניימאר
 

ישראל במונדיאל? לא יכול להיות…או שאולי כן? כמדי המסורת שרוטונים הפיקו שיר מונדיאל נפלא כרגיל ובו הם לא מוותרים על החלום - ישראל במונדיאל! צפו בשיר הגאוני עם האנימציות המעולות.

צפו: אז ישראל במונדיאל?
 

מוזיקה בחדש הכושר יכולה לעזור לכם להישאר מפוקסים, אבל אל גולדן, מאמן קבוצת הפוטבול של מכללת מימאי הוריקיינס עשה משהו קצת שונה. לכבוד אימון המשקולות של הקבוצה שנערך ב-5:30 בבוקר גולדן אירגן תאורת מועדונים בחדר הכושר, וגם הביא DJ שינגן קצת טיונים. אין ספק שהאווירה הזו הכניסה את השחקנים לעניינים מהר מאוד, ונראה שהם ממש נהנו מהאימון. ועוד ב 5:30 בבוקר

צפו: אווירה מטורפת באימון משקולות
 

לואיס סוארס הפך לבדיחה של הכדורגל העולמי אחרי שנשך את ג'ורג'יו קיילני ביום שלישי כשכמויות של בדיחות ומימים הציפו את הרשת. דה דוד סונס (the dude sons) סוג של ג'ק אס/דירטי סאנצ'ס מפינלנד הפיקו סרטון משעשע כשהם משחזרים את הנשיכה של לואיס סוארס ברחובות פינלנד. הבחור מתחיל לכדרר את הכדור ברחוב, כשלפתע הוא קופץ על אנשים זרים, נושף אותם בכתף, ואז נופל ומחזיק את שיניו בכאב.

צפו: הפארודיה על לואיס סוארס
 

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

 

תגובות