פתיחה טובה למחנה האימון: 6-0 למכבי על ס.צ וויץ. צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פתיחה טובה למחנה האימון: 6-0 למכבי על ס.צ וויץ

מכבי תל אביב שיצאה למחנה אימונים באוסטריה אתמול (שישי) ערכה כבר הערב את משחקה הראשון במסגרת מחנה האימון כשפגשה את העולה הטרייה לליגה השנייה באוסטריה אותה ריסקה 6-0 משערים של: ערן זהבי (22', 44'), צ'יבוטה (40'), ראדה פריצה (51'), מהראן ראדי (52'), גאל מרגוליס (78')

אלופת המדינה מכבי תל אביב שיצאה אמש למחנה האימונים שלה באוסטריה לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות ופתיחת עונת 2014/15 בליגת העל קיימה הערב (שבת) את משחק ההכנה הראשון שלה כשהביסה את ס.ץ וויץ העולה הטרייה לליגה השנייה באוסטריה.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

הצהובים עלו בהרכב שכלל בין היתר את הקשר הקונגולזי מקבוצת הנוער מאוויס צ'יבוטה את שחקן הרכש הראשון בן רייכרט את שחר פיבן שמשחק בעמדת המגן גם הוא מקבוצת הנוער של מכבי תל אביב ואת משה לוגסי שחזר לקבוצה מהשאלה בבית"ר ירושלים.

הצהובים שפתחו את המשחק בצורה מצויינת כבשו את השער הראשון כבר בדקה ה-22' כשערן זהבי שענד את סרט הקפטן היתל בהגנת וויץ וכבש שער נהדר שהעלה את מכבי ל1/0 מוקדם. מאוויס צ'יבוטה בן ה/18 כבש שער בכורה במדי הקבוצה הבוגרת אמנם במשחק אימון כשכבש את השער השני בדקה ה/40' מבישול של החלוץ ברק בדש. שתי דקות לאחר מכן ערן זהבי השלים צמד כשכבש שער נהדר מבעיטה חופשית ומכבי יורדת למחצית עם 3-0.

עם פתיחת המחצית השנייה בדקה ה-51' ראדה פריצה השבדי כבש את הרביעי של מכבי תל אביב מבעיטה חזקה 25 מטרים מהשער. דקה לאחר מכן גם מהראן ראדי הצטרף לחגיגה, כשכבש את השער החמישי של מכבי מכדור נייח בעקבות הכשלה של עומרי אלטמן. בדקה ה/78' הגיע השער השישי והאחרון, גאל מרגוליס קיבל כדור נהדר ונתן 6-0 נהדר למכבי תל אביב שרושמת פתיחה מצויינת למחנה האימונים. במשחק הבא במחנה האימונים תפגוש מכבי את ווינר ניושטאדט.

 

 

תגובות