בית"ר פתחה עונה: "סבלנות היא מילת המפתח". צילום: אוהד צויגנברג

בית"ר פתחה עונה: "סבלנות היא מילת המפתח"

בית"ר ירושלים פתחה הערב ראשון את עונת 2014/15 לפני אימון הפתיחה במסיבת עיתונאים בה סירבה לענות על שאלות העיתונאים. בעלי הקבוצה אלי טביב אמר: אני מבטיח שתראו קבוצה טובה שתסב גאווה לכל אוהדים" מאמן הקבוצה מנחם קורצקי אמר: אני מתרגש להיות מאמן בית"ר, זה חלום שהתגשם. אעבוד קשה כדי להצליח ואני מודה לאלי טביב על האמון".

בית"ר ירושלים פתחה הערב ראשון את עונת 2014/15 במסיבת עיתונאים חגיגת באולמי הVIEW בירושלים. במסיבת העיתונאים נכחו אלי טביב בעלי הקבוצה, המאמן  מנחם קורצקי חנן ממן הרכש החדש ואופיר קריאף ששימש כנציג השחקנים במקומו של קפטן הקבוצה אריאל הרוש.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

הקבוצה הציגה את תלבושות הבית החוץ והתלבושת השלישית שלה לעונה הקרובה כשעברה מהיצרנית דיאדורה לחברה העולמית פומה את מסיבת העיתונאים פתח בעלי הקבוצה אלי טביב כשאמר: "אנחנו בפתחה של עונה משמעותית מאוד עבור בית"ר. מועדון כדורגל חזק, יציב וטוב לא בונים ב-10 חודשים. אנו עושים את כל המאמצים לבנות בסיס איתן לקבוצה.

משמאל לימין: ממן, קריאף, קורצקי וטביב
משמאל לימין: ממן, קריאף, קורצקי וטביב © צילום: אוהד צויגנברג

"הקבוצה תחל מחר את צעדיה הראשונים לעונה הקרובה, תצא למחנה אימון ואני מבטיח שתראו קבוצה טובה שתסב גאווה לכל אוהדיה. אני נרגש לקראת העונה הקרובה." מאמן הקבוצה החדש מנחם קורצקי שחתם בקבוצה לעונה אחת אמר: "השחקנים הצעירים הם אלה שיצטרכו להוביל את המועדון בתוספת של ותיקים, שאנחנו בטוחים שנמצא. המטרה היא לבנות מועדון חזק שירוץ לאורך שנים כדי שלא נצטרך כל שנה לחפש 10 שחקנים. ברגע שנדע מה יהיה הסגל, המטרות יהיו בהתאם. אני מתרגש להיות מאמן בית"ר, זה חלום שהתגשם. אעבוד קשה כדי להצליח ואני מודה לאלי טביב על האמון".

קורצקי:
קורצקי: "אני מתרגש להיות מאמן בית"ר, זה חלום שהתגשם". © צילום: אוהד צויגנברג

מחר (שני) תפתח בית"ר ירושלים את אימוניה לקראת עונת 2014/15 כשכמיטב המסורת אימון הפתיחה לא יתקיים באופן מלא כשאלפי אוהדים של הקבוצה יפרצו לכר הדשא ישאו את השחקנים ויחגגו למרות המצב הלא פשוט, את פתיחת העונה.

 

 

תגובות