בדקה ה-90: 2-1 להולנד על מקסיקו. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

בדקה ה-90: 2-1 להולנד על מקסיקו

נבחרת מקסיקו הייתה קרובה הערב (שני) לעשות היסטוריה כשכמעט הדיחה את נבחרת הולנד משמינית הגמר משער נהדר בדקה ה-48' אך ווסלי סניידר (87') ויאן הונטלאר (90' פנדל) עשו מהפך ענקי. השוער גיז'רמו אוצ'ואה כיכב כרגיל עם תצוגה מדהימה בשער

נבחרת הולנד פגשה הערב (שני) את נבחרת מקסיקו במשחק שמינית גמר מונדיאל 2014, מקסיקו שהגיעה רעבה למשחק כמעט והביסה את הולנד עם 1-0 אך ההולנדים לבסוף חזרו למשחק פעמיים וגברו על המקסיקנים 2-1. 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

כבר בדקות הראשונות הלה טריקולור תקפו את השער של ההולנדים אך האורנג' מנגד השיבו אש מדי פעם לפעם במחצית נהדרת של מקסיקו ששלטה ברוב חלקי המגרש ולמרות המלחמה של ההולנדים תקפה יותר. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה המקסיקנים עלו ל1-0.

ג'יובאני דוס סנטוס קיבל כדור נהדר 20 מטרים מהשער ושיחרר טיל לפינת השער של סילסאן ההולנדי שהעניק למקסיקו 1-0 חשוב. בדקה ה-58' ההולנדים כמעט השוו את התוצאה אך הכוכב הגדול ביותר אולי של נבחרת מקסיקו במונדיאל הנוכחי גיז'רמו אוצ'ואה היה כרגיל במקום הנכון בזמן הנכון וסיפק הצלה גדולה במיוחד שנתנה שקט רב למיגל הררה.

ההולנדים שהתחילו לחשוש לא ויתרו כל כך מהר ואריין רובן המשיך לפרוץ מהצדדים ולנסות להעביר כדורים לואן פרסי אך אוצ'ואה קלט כמעט את רובם ומנע שערים בטוחים. בדקה ה/88' המזל האיר להולנד, ווסלי סניידר עם כדור נהדר בעט כדור מטורף ממרכז הרחבה וכבש שער מדהים שלאוצ'ואה לא היה סיכוי לעצור והחזיר את האורנג' למשחק ובגדול. אחרי שחשבנו כי נלך להארכה בדקה ה/94' עמוק בתוך תוספת הזמן רובן נפל ברחבה השופט שרק לפנדל מפוקפק ויאן הונטלאר לא התבלבל והעלה את האורנג' ל2-1 ונתן ניצחון ענק.

 

תגובות