המתחזקת הגדולה של הקיץ: ראקיטיץ' הוצג בברצלונה. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

המתחזקת הגדולה של הקיץ: ראקיטיץ' הוצג בברצלונה

בעיצומו של חלון ההעברות של קיץ 2014 עשרות קבוצות בעולם מנסות לסגור עסקאות כאלו ואחרות עם שאננות קלה מכיוון שרוב הכוכבים החמים נמצאים במונדיאל קבוצה אחת נמצאת בעיצומו של מהפך של ממש

חלון ההעברות של קיץ 2014 נמצא כבר בעיצומו ומלבד כמה החתמות קטנות עדיין לא הייתה לנו החתמה גדולה מדי הקיץ ורוב הקבוצות הגדולות עדיין לא הראו פעילות רבה בנושא הרכש מלבד קבוצה אחת שנחשב נכון לעכשיו הקבוצה הפעילה ביותר בחלון ההעברות.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

ברצלונה, שעברה זעזוע בעונה הקודמת אותה סיימה במקום השני בליגה הספרדית עם הדחה מהגביע הספרדי והדחה מליגת האלופות בעצם עונה ללא תארים עברה שינוי גדול מאוד בתקופה כה קצרה. כרגיל, הגיע בקיץ מאמן חדש לואיס אנריקה שחתם לשנתיים כמאמן הבלאוגרנה והיה צריך להתמודד עם שינויים גדולים. השוער ויקטור ואלדס הודיע כי יעזוב והבלם קרלס פויול הודיע על פרישה.

אנריקה לא חיכה יותר מדי זמן והרכש הראשון שלו לבארסה היה מארק אנדרה טר/שטגן הגרמני שהגיע לחזק את עמדת השוער. אנריקה המשיך בניסיונות לחזק את הקבוצה והצעד השני היה החזרת המושאלים. ג'רארד דאולופו שהושאל לאברטון וראפיניה שהושאל לסלטה ויגו חזרו לסגל הקבוצה. עם עזיבתו של השוער השני פינטו בקבוצה רצו להתחזק בשוער נוסף והחתימו את קלאודיו בראבו שהגיע מריאל סוסידאד וחתם על חוזה ל-4 עונות.

בראבו, יתחרה עם טר-שטגן על אפודת השוער הראשונה
בראבו, יתחרה עם טר-שטגן על אפודת השוער הראשונה © פייסבוק
דאולפו וראפיניה, יקוו להשתלב בסגל
דאולפו וראפיניה, יקוו להשתלב בסגל © פייסבוק

גל העזיבות בברצלונה לא נעצר והפעם הקשר ססק פברגאס עזב את הקבוצה לצ'לסי מה שהשאיר חור לא קטן בקישור וגם לעזיבה הזאת אנריקה מצא פתרון כשהחתים את הקשר איבן ראקיטיץ' שהגיע מסיביליה וחתם על חוזה לחמש עונות. ראקיטיץ' נכון לעכשיו הרכש האחרון של ברצלונה שעדיין לא סיימה את פעילותה בחלון ההעברות ועל פי דיווחים שונים עשויה לקלוט בקרוב מאוד גם את לואיס סוארס

 

תגובות