אם ארצות הברית יכולה - גם אנחנו יכולים. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

אם ארצות הברית יכולה - גם אנחנו יכולים

כמו בכל טורניר ספורט גדול שנערך בעולם שאנחנו לא נמצאים בו, תמיד אנחנו נחפש את ההקשר שלנו לטורניר כלשהו. מה אנו יכולים ללמוד מן המונדיאל הזה?

משחקי שמינית הגמר של מונדיאל 2014 כבר הסתיימו. מה ראינו עד כה? מונדיאל של כוכבים? לא רק...גם הפתעות יוצאות דופן כמו נבחרות אלג'יריה, ארה"ב, קוסטה ריקה ועוד מה אנחנו צריכים ללמוד מהן?

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

לדוגמא ניקח את נבחרת ארה"ב, לא נבחרת עם שמות גדולים במיוחד אבל נבחרת שעובדת 90 דקות על המגרש, מתואמת באופן טקטי נהדר, שחקנים מהירים ופיזיים מאוד. במשחקה של ארה"ב נגד גרמניה אין ספק איזה נבחרת הייתה יותר מוכשרת, אבל משחק של לוחמים אמריקאים היה חותם את התוצאה על תיקו סנסציוני אילולא היכולת המטורפת של חלוץ גרמניה ובאיירן מינכן, תומאס מולר.

מכך אפשר להפיק לא מעט לקחים לגבי הנבחרת שלנו, נבחרת ישראל. לדעתי, אנחנו נבחרת יותר מוכשרת מזו של ארצות הברית, ובואו נתעלם מהעובדה שרוב הליגיונרים שלנו משחקים ברמות הגבוהות באירופה בניגוד לליגיונרים האמריקאים. אבל השחקנים שלנו לא יודעים לתת עבודה 90 דקות. אם ארה"ב, שאנחנו לא פחות מוכשרים ממנה, הגיעה עד לשמינית גמר המונדיאל וכמעט גררה את בלגיה לבעיטות עונשין אז למה אנחנו לא?

למרות ההדחה, בארצות הברית נלחמו כמו גדולים
למרות ההדחה, בארצות הברית נלחמו כמו גדולים © פייסבוק

So - את הכישרון והשחקנים כבר יש לנו, מה שאנחנו צריכים עכשיו? רק מוסר העבודה. אלי גוטמן, לטיפולך.

 

תגיות
תגובות