צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל סוף שבוע אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? אוהד ברזילאי במעשה מוזר לחברה של ניימאר, הדאנק הטוב בעולם, מה עשה השוער הצעיר של קוסטה ריקה ועוד סרטונים בסימן מונדיאל

סוף השבוע כאן וזה הזמן לחמשת סרטוני הספורט הטובים ביותר שעשו לנו את השבוע בשיתוף עם אתר ישראספורט הבאנו לכם כרגיל את חמשת הסרטונים הטובים ביותר אז יאללה נתחיל!!!

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

הסרטון הזה רץ ברשתות החברתיות בברזיל ובו רואים אוהד ברזילאי מפליץ בפרצוף של ברונה מרקזין חברתו של ניימאר במשחק של ברזיל נגד צ'ילה. את הסרטון צילם אותו אוהד מזוקן בבלו הוריזונטה, ואפשר לראות את ברונה מרקזין שמה על האף והפה שלה וגם נותנת לבחור דחיפה קלה (מה לעזאזל קרה שם).

צפו: מה קרה לחברתו של ניימאר
 

האם זה דאנק תחרות ההטבעות הכי טוב אי פעם? שחקן הסטריט בול יאנג הוליווד שמתנשא לגובה של 1.78 דפק דאנק בין הרגליים מעל בחורה שעמדה על כיסא, בעקבים, פשוט מטורף!

צפו: הדאנק המטורף
 

ראינו אימוני שוערים מטורפים במהלך השנים, וזה עוד אחד מהם. קיילור נאבאס, השוער בן ה-27 של נבחרת קוסטה ריקה הפך לשם חם במיוחד במהלך המונדיאל, וסרטון חדש מראה איך הוא שומר על חדות ויכולת טובה כל כך. צולם בלבאנטה, שם הוא שיחק בעונה האחרונה, אימון השוערים של נאבאס הוא מול שחקן הטניס פאבלו אנדוחאר. האימון פשוט למדי, אבל קשה מאוד לביצוע – לעצור כדורי טניס שעפים אליו במהירות של 160 קמ"ש.

צפו: אימון השוערים המדהים
 

החברים ב-442oons הפיקו סרטון שמרכז את כל האירועים הגדולים של שלב הבתים של מונדיאל 2014. בסרטון באורך 16 דקות אפשר לראות את שער הנגיחה המופלא של רובין ואן פרסי, את השחיטה של גרמניה נגד פורטוגל, את המרפק הפסיכי של אלכס סונג, את הגאונות של ליאונל מסי ועוד ועוד. וכמובן שהיה קטע מיוחד לכבוד הנשיכה של לואיס סוארס.

צפו: כל האירועים המרכזיים של שלב הבתים במונדיאל 2014
 

טוב, זה כנראה הסרטון הכי מצחיק שראינו מזה הרבה זמן. אתם בטח לא תבינו במבט ראשון מה הולך כאן (גם לנו לקח פעמיים כדי לקלוט), אז בואו נסביר. במשחק במסגרת אליפות העולם לנערות בין סלובקיה למקסיקו, שחקנית מקסיקנית עמדה על קו העונשין, והחטיאה את שתי הזריקות. שחקנית של סלובקיה לקחה את הריבאונד בזריקה השנייה, אבל קצת התבלבלה וקלעה לסל של עצמה, זה כבר בלבל את כולן וזה מה שקרה…

צפו: (פעמיים כדי להבין) במקרה המצחיק
 

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

 

תגובות