יורוליג: מכבי הוגרלה עם צסק"א ומלאגה ירושלים במוקדמות נגד נימורק. צילום: צילום מסך מעמוד הפייסבוק של היורוליג

יורוליג: מכבי הוגרלה עם צסק"א ומלאגה ירושלים במוקדמות נגד נימורק

אלופת אירופה קיבלה הגרלה נוחה יחסית שבהחלט אפשר לעבור ממנה לשלב הבא הרוסים יהוו מכשול ומי עוד בבית שלנו ובשאר הבתים? ירושלים הוגרלו עם נימרוק במידה ותעבור מחכה לה מכשול גדול בדמות קאזאן

בשעות האחרונות התקיימה הגרלת שלב הבתים של היורוליג והגרלת שלב המוקדמות של היורוקאפ. מכבי תל אביב שהוגרלה בבית עם צסק"א מוסקבה, מלאגה, אלבה ברלין, צדביטה ולימוז', בהחלט יכולה להפתיע את צסק"א ולנצח את הבית, אך נאלץ לחכות שגיא גודס המאמן החדש יבנה קבוצה בינתיים בואו נכיר קצת את היריבות של מכבי.

 עוד במדור הספורט של פרוגי

צסק"א מוסקבה

איך לא, היריבה השנואה ביותר של מכבי באירופה מאז ומתמיד לאחר ההפסד הדרמטי בחצי גמר הפיינל פור בשנה שעברה הרוסים רוצים להראות לכל אירופה שהם מסוגלים לנצח את הצהובים, ויקוו לתת את הטון בשלב הבתים בין השחקנים שיבלטו נמצאים כמובן מילוש תאודוסיץ' וסאשה קאון שהראה את היכולת הגבוהה שלו נגד מכבי תל אביב בעונה הקודמת. למכבי יהיה קשה לעבור את הרוסים עם השלד הקיים אך לא ידוע איזה שחקנים גודס יחליט לצרף.

אוניקאחה מאלגה

הקבוצה הספרדית שמכבי מכירה טוב מאוד חוזרת להיכל נוקיה. צמד הכוכבים שלה ארל קלואי וקרונסלוב סימון בהחלט יוכלו לעשות צרות בהגנת הצהובים, הקבוצה הנוכחית של הספרדים לא השתנתה בהרבה מהקבוצה ששיחקה נגד מכבי ב-2012 בשנה החולפת הם סיימו במקום הרביעי בליגת העל הספרדית מכבי תוכל לעבור את הספרדים ואם תפסיד במשחקים מולם זה יהיה כישלון.

אלבה ברלין

עוד קבוצה שמוכרת למכבי תל אביב קבוצת הכדורסל הגרמנית שחוזרת ליורוליג לאחר שנה ששיחקה ביורוקאפ והיא באה עם מטרות ברורות - להעפיל להצלבה. אלבה ברלין גם הייתה עם מכבי בשלב הבתים ב-2012 וכמו מלאגה עשתה למכבי הרבה צרות אך בקושי נשארו שחקנים מהקבוצה ההיא. מכבי תהיה חייבת לנצח אותה והפסד לא יעלה על הדעת.

צ'דביטה זאגרב

הקבוצה שגם פגשה בעבר את מכבי תל אביב ככל הנראה תתמודד על המקום הרביעי עם לימוז' ואחת מהם תעבור לשלב הבתים. הכוכב המרכזי של הקבוצה הקרואטית ריי אלן העמיד בשנה שעברה ממוצע של 10 נקודות ו-4 אסיסט' למשחק.

לימוז'

הקבוצה הצרפתית שזכתה רק פעם אחת בתולדותיה ביורוליג תשחק גם בבית של מכבי לאחר שזכו באליפות בצרפת אמש, ינסו הצרפתים להדהים את בית מס' 3 ואת כל היורוליג ולהעפיל לשלב הבא לקבוצה אין כוכבים ממשיים והיא בנויה על"פליטי קבוצות" של חלק מקבוצות היורוליג היורוקאפ אך הם בחלט יוכלו להפתיע.

So - מכבי בהחלט תעפיל לשלב הבא בזה אנחנו יכולים להיות בטוחים. אך השאלה היא מאיזה מקום היא תעפיל המיקום הסופי של מכבי בהחלט יכול להשפיע על המשך העונה ביורוליג.

ועכשיו, נעבור לקבוצה שסיימה שנייה בליגת ווינר-סל הפועל ירושלים הירושלמים שחנכו לא מזמן את הארנה החדשה שלהם יפגשו בשלב היורוקאפ את נימורק. במידה והאדומים ינצחו סיכוי גבוה שהקבוצה תפגוש את רובין קאזאן הקשה שתלחם איתה על מקום בשלב הבתים.

 

 

תגובות