צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: חמשת סרטוני הספורט שעשו לנו את השבוע

כמו בכל סוף שבוע אתר פרוגי בשיתוף אתר ישראספורט מביאים לכם את חמשת סרטוני הספורט שעשו הכי הרבה באזז ברשת. אז מה היה לנו השבוע? בעיטות חופשיות מדהימות, פאדיחה לא נורמלית מהטור דה פראנס, שער מגוחך למדי ושוב, מטעמי המונדיאל בברזיל

סוף השבוע הגיע, המונדיאל כבר קרוב לסיומו וזה הזמן לחמשת סרטוני הספורט הטובים ביותר של השבוע בשיתוף אתר ישראספורט.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

לא סתם הסרטון הזה זכה למאות אלפי צפיות תוך יממה אחת. קבוצת פלמייראס העלתה את הסרטון הזה לחשבון היוטיוב שלה ביום שני ובו רואים את הכוכב הצ'ילאני של הקבוצה חורחה ואלדיביה מתאמן על בעיטות חופשיות מיוחדות למדי. כשהוא מציב לעצמו אתגר קשה ביותר, ואלדיביה בחן ניסה להבקיע בעיטה כשהוא עמד על קו הרוחב של המגרש מספר מטרים מהקורה. השחקן הבקיע ובענק!

צפו: השער הנהדר מהבעיטה החופשית המטורפת
 

וינצ'נזו ניבלי היה במצב רוח טוב אחרי שניצח את השלב השני של הטור דה פראנס. כל כך שמח שהוא רצה לתת נשיקה על הלחי של הבחורה בפודיום – ואז הוא קיבל את הייבוש של החיים שלו.

 
בשבוע שעבר החל שלב המוקדמות של הליגה האירופית. במפגש בין שתי קבוצות (שלצערנו אנחנו לא יודעים את שמן) שאין להן סיכוי לזכות בגביע נצפה אחד השערים המגוחכים של העונה. החלוץ הגיע למצב מול השוער שהחליט לקפוץ בצורה מוזרה מעל הכדור במקום לנסות לעצור אותו. מישהו אמר מכור?
 
צפו: השער המכור (?)
 
 
 איזה פחד! אחרי שחאמס רודריגס הבקיע את הפנדל נגד ברזיל ונישק לעצמו את היד חרגול ענק פתאום הופיע! צפו בחייזר שהחליט להתנחל על היד של כוכב נבחרת קולומביה ולחגוג איתו את השער נגד ברזיל.
 

סביר להניח שלחבר'ה של-442oons היו כל כך הרבה רעיונות איך ליצור את סרטון סיכום המשחק בין גרמניה לברזיל. הם החליטו לבחור בהלוויה של נבחרת ברזיל כשתומאס מולר, מסוט אוזיל ושוויינשטייגר קוברים את שחקני הסלסאו, כשניימאר שוכב חצי מת על ערסל ליד הקבר. לא נעים ברזיל, לא נעים…

צפו: פאדיחות לברזיל
 

WELL - אלו חמשת הסרטונים שעשו לנו את השבוע! ניפגש בשבוע הבא! לסרטונים נוספים הכנסו לאתר ישראספורט אתר סרטוני הספורט הגדול בארץ.

 

 

תגובות