הערב: גמר המונדיאל, גרמניה נגד ארגנטינה. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

הערב: גמר המונדיאל, גרמניה נגד ארגנטינה

הערב זה קורה, מונדיאל 2014 מגיע לסיומו. אחרי אינספור דרמות ומשחקים גדולים הערב נדע מי היא אלופת העולם החדשה, גרמניה? או ארגנטינה?

הערב (ראשון) ב-22:00 עולם שלם יהיה מרותק למסכי הטלוויזיה ויצפה במשחק הגדול בעולם, גמר מונדיאל 2014 הגמר הגדול יערך באצטדיון המרקנה בברזיל האצטדיון הגדול בעולם שיפגיש את נבחרת גרמניה מול נבחרת ארגנטינה שיעשו הכל בכדי לזכות בגביע הנחשק ביותר בעולם.

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

נבחרת גרמניה, מגיעה לגמר הגדול אחרי קמפיין מצויין בשלב הבתים ומשחקים נהדרים בשלב השמינית, הרבע וחצי הגמר. אחד המשחקים הכי גדולים שנזכור לגרמניה במונדיאל הזה הוא את הניצחון המטורף 7/1 על נבחרת ברזיל בחצי הגמר שהעלה את 11 המובחרים לגמר הגדול. הגמרנים מגיעים עם סגל יציב למדי ובלי הרבה פציעות. השחקנים מנואל נוייר, תומאס מולר ומירוסלב קלוזה שחתומים על הצלחתה הגדולה של גרמניה עד כה יעמדו הערב למבחן החשוב ביותר שלהם. 

online poll by Opinion Stage
קלוזה, ימשיך עם היכולת הטובה גם בגמר?
קלוזה, ימשיך עם היכולת הטובה גם בגמר? © פייסבוק

מנגד, האלביסלסטה שמגיעים לגמר גם אחרי קמפיין לא רע בבתים ובשאר השלבים יקוו לתת הערב את משחק חייהם על מנת לזכות בגביע הנחשק. בנבחרת ארגנטינה, יש שחקן אחד שרוצה את זה יותר מכולם. ליונאל מסי ללא ספק הכוכב הבלתי מעורער של ארגנטינה זקוק לגביע העולם בכדי לחזק את מעמדו כשחקן הגדול ביותר בעולם. חוץ ממסי, גם חאבייר מסצ'ראנו חברו לברצלונה שהוביל את האלבליסלסטה במונדיאל הנוכחי יקווה לזכות בתואר הנחשק. אין ספק, הערב יהיה מעניין ביותר.

נבחרת ארגנטינה, תלחם על התואר
נבחרת ארגנטינה, תלחם על התואר © פייסבוק

So - הערב יערך גמר מונדיאל 2014 גרמניה-ארגנטינה מי תהיה הזוכה הגדולה?! 

 

 

תגובות