הכנה: 3-1 למכבי חיפה על הפועל עפולה. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן)

הכנה: 3-1 למכבי חיפה על הפועל עפולה

משחק הכנה: מכבי חיפה פגשה הערב (ראשון) את הפועל עפולה מהליגה הלאומית למשחק הכנה בו לקחו חלק שחקני הרכש החדשים של הירוקה מהכרמל יוסי בניון, מוהמדו אידריסו ו-ולדימיר סטויקוביץ' שיחקו מחצית. כבשו לחיפה: איסמעיל ריאן (11'), מוהמדו אידריסו (74', 79') כבש לעפולה: גבע ברקאי (26')

מכבי חיפה פגשה הערב את הפועל עפולה למשחק הכנה לקראת ליגת העל בכפר גלים. הירוקים ניצחו 3/1 את הקבוצה מהלאומית. שחקני הרכש החדשים וביניהם יוסי בניון היהלום שיחקו מחצית אחת. 

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

מכבי חיפה מתכוננת במרץ לקראת פתיחת ליגת העל והערב קיימה הקבוצה את משחק ההכנה הראשון שלה כשפגשה את הפועל עפולה שסיימה את העונה הקודמת בפלייאוף העליון במקום השישי בליגה הלאומית. עם פתיחת המשחק, לחצו שחקני הפועל עפולה את השער של מכבי חיפה וכבר בדקות הראשונות הגיעו הניסיונות הראשונים של עפולה על השער של מכבי.

לאחר מכן, מכבי חיפה התעשטה על עצמה ולמרות שמדובר במשחק אימון רצתה לכבוש את הראשון. בדקה ה-11' איסמעיל ריאן שישחק כמושאל בעונה האחרונה בהפועל עכו כבש את הראשון כעשה מספר דאבלים עם וויאם עמאשה נשאר לבד מול שוער עפולה וכבש 1/0 ירוק. בדקה ה/26' עפולה השוותה. כדור קרן של מיכה לאוטה הוגבה לרחבה, גבע ברקאי נגח כדור מדוייק לרשת של רון שושן ועשה את השיוויון.

תורג'מן בפעולה
תורג'מן בפעולה © אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן)

המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 1-1 ומאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' העלה לדשא את השחקנים החזקים יותר של חיפה ביניהם שחקני הרכש החדשים יוסי בניון, מוהמדו אידריסו והשוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ'. גם במחצית השנייה שחקני הפועל עפולה הצנועה דחפו קדימה ולחצו על הגנת הירוקים אך ללא הצלחה ובדקה ה-74' חיפה עשתה את השני. יוסי בניון השתלט על כדור נהדר והגביה אותו לכיוונו של החלוץ הקמרוני אידריסו שנגח לשער וכבש שער בכורה במדי מכבי חיפה.

ורד מול לאוטה
ורד מול לאוטה © אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן)

בדקה ה-79' אידריסו זכה להכפיל. צ'וצ'אליץ' העביר כדור עם העקב לכיוונו של שמעון אבוחצירא שהיתל בהגנת עפולה ובעט ישירות לשער. אידריסו הוסיף את הטאץ' הסופי שדאג להכניס את הכדור לרשת והשלים צמד נהדר במשחק ההכנה הראשון של מכבי חיפה בו היא מביסה 3-1 את הפועל עפולה.

 

תגובות