גמר מונדיאל 2014: נבחרת גרמניה אלופת העולם. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

גמר מונדיאל 2014: נבחרת גרמניה אלופת העולם

הערב, נערך גמר מונדיאל 2014 שהפגיש את גרמניה וארגנטינה לקרב מטורף בסיומו נבחרת גרמניה זכתה בגביע העולם והפכה לאלופת העולם החדשה. כבש לגרמניה: מריו גצה (113')

הערב (ראשון) נבחרת גרמניה פגשה את נבחרת ארגנטינה לגמר מונדיאל 2014 שנערך באצטדיון המרקנה בברזיל. בסיומו של משחק גדול נבחרת גרמניה זכתה בגביע והפכה לאלופת העולם החדשה. כבש לגרמניה: מריו גצה (113')

 עוד במדור הספורט של פרוגי:

שתי הנבחרות פתחו את המשחק בצורה קצת מגומגמת כשנבחרת גרמניה ניתסה להוביל מהדקה הראשונה אך ללא הצלחה. ההתקפות הראשונות במשחק הגיעו מהאלביסלסטה תקפו את השער ראשונים מספר פעמים והיה נראה כי להגנת גרמניה אין סיכוי מול גונזאלו היגוואין וליונאל מסי שאיימו על השער מספר פעמים. גם נבחרת גרמניה ניסתה לעקוץ את השער של סרג'יו רומרו אך השוער הצעיר עשה עבודה טובה ובתום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

שווינשטייגר מול מסי
שווינשטייגר מול מסי © פייסבוק

גם במחצית השנייה לא זכינו לראות שערים בפתיחה. מחצית נוספת שנפתחה עם ניסיונות הובלה של גרמניה הסתיימה בעיקר בניסיונות של ארגנטינה לכבוש שמרגע לרגע נראתה קרובה יותר ויותר לשער אך יאמר לזכותם של מאתס הומלס ומנואל נוייר שעשו עבודת הגנה נהדרת ומנעו יתרון כחול. בתום 90 דקות הסתיים לו המשחק ואנחנו הלכנו להארכה.

היגוואין מנסה לכבוש
היגוואין מנסה לכבוש © פייסבוק

בחלק הראשון של ההארכה רוב המשחק התנהל בחלק המגרש של גרמניה. הארגנטינאים לא הפסיקו לסכן את השער של הגרמנים שמנגד דחפו קדימה ורוב שחקני הקישור של הגרמנים עמדו בקו הרחבה ונלחמו בשחקנים הארגנטינאים. גם החלק הראשון של ההארכה הסתיים לו ללא שערים והשחקנים ירדו למנוחה קצרה לפני החלק השני. בדקה ה-113' זה קרה!!! מריו גצה עם כדור נהדר בעט ישר לשער הכניע את רומרו וקבע 1-0 מדהים שנותן לגרמניה את גביע העולם!!!

שחקני גרמניה חוגגים את הזכייה הגדולה
שחקני גרמניה חוגגים את הזכייה הגדולה © פייסבוק

 

 

תגיות
תגובות